mange skanninger viste dreng men én har nu vist pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ja, det er hvad min tante og onkel nu skal have, en pige!

De har været til en masse ekstraskanninger, og alle pånær den sidste, har vist, at det var en dreng, men nu er det altså en pige.

Det er virkelig en mærkelig følelse, at de nu skal have en pige, for vi har jo kaldt "ham" for det navn han skulle have.

Men jeg vidste det!!! Jeg har hele tiden sagt, at hvis der kommer en dreng ud, bliver jeg overrasket, selv om skanningerne "viste" at det var en dreng. Jeg har stået fast, og sagt, at det IKKE er en dreng, og nu viser det sig så, at det sgu ér en pige, så jeg havde ret! Det er for vildt.

Hun er i uge 30 cirka, og først nu efter cirka 10 skanninger finder de ud af at det ikke er en dreng.

Kunne virkelig godt have set det sjove i, at de ikke havde fået at vide det var en pige, inden hun fødte! Men selvfølgelig også synd for dem hvis det havde været tilfældet og de først fandt ud af det ved fødslen :/

Ville bare lige dele det med jer, og sige, at man altså ikke altid kan stole på hvad de siger kønnet er..

Er det flere forskellige der har scannet hende? Det er jo desværre ikke alle der er lige gode til at se forskel på kønsdelene  

Langt inde i graviditeten ligner kønsdelene til forveksling hinanden, men så langt inde burde man dog have set det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Er det flere forskellige der har scannet hende? Det er jo desværre ikke alle der er lige gode til at se forskel på kønsdelene  

Langt inde i graviditeten ligner kønsdelene til forveksling hinanden, men så langt inde burde man dog have set det!

det er vidst den samme der har skannet hende de andre gange, men den her gang en anden.. Og han mente at det ALDRIG havde været en dreng. Men ja, de ligner meget hinanden, men da bare ikke så langt henne.. Ja jeg ved ikke.. Men han var sikker. Det havde aldrig været en dreng, men det ér en pige sagde han..

Anmeld

16. maj 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

det er vidst den samme der har skannet hende de andre gange, men den her gang en anden.. Og han mente at det ALDRIG havde været en dreng. Men ja, de ligner meget hinanden, men da bare ikke så langt henne.. Ja jeg ved ikke.. Men han var sikker. Det havde aldrig været en dreng, men det ér en pige sagde han..

Så kunne det godt være, at det "bare" var en som er dårlig til sit job!

Men det er også super ærgerligt, når man nu er indstillet på en ting og så får en anden at vide. Kender en det skete for (bare fra pige til dreng) og hun ved slet ikke hvad hun skal tænke.

Min svigerinde, som er jordmoder og sonograf, fortæller ikke kønnet før de er rundet uge 17 - netop for ikke at lave dumme fejl

Anmeld

16. maj 2011

Filippa & Liva

Hold da op, det lyder vildt...

Er det den samme jordemoder som har scannet hver gang?

Nogle er meget erfarne i at kunne skelne kønnet hvor andre ikke har så stor erfaring i det.

Vi var til kønsscanning hos jordemoder.dk hvor de har god og stor erfaring med at scanne køn, vi var da også så heldige at se skamlæber osv. så vi tror bestemt det er en pige her...

Anmeld

16. maj 2011

Tropez

Vi ved også at det er en pige, er overbevidst om det, eftersom at vi har et scanningsbilled, hvor man tydeligt kan se skamlæberne på den lille mus, så her tror jeg bestemt ikke at der kommer en overraskelse ud til fødslen

Anmeld

17. maj 2011

Mauser.

Både drenge og piger har tapper så derfor tror jeg ofte at pige børn kan blive forvekslet med drenge .. Man skal til nogle som har erfaring i at scanne køn hvis man skal være sikker, og nogen som giver kønsgaranti (; ellers ville jeg ik stole på det, jeg har selv været uheldig hvor en som ik havde erfaring i at scanne køn tidligt sagde at min pige var en dreng pga. hendes tap men som viste sig at være en pige da jeg købte en ordenlig kønsscanning. 

Anmeld

17. maj 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

der var 92% chance for at min kærestes yngste dreng blev en pige - men han blev altså en dreng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.