mange skanninger viste dreng men én har nu vist pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.749 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er hvad min tante og onkel nu skal have, en pige!

De har været til en masse ekstraskanninger, og alle pånær den sidste, har vist, at det var en dreng, men nu er det altså en pige.

Det er virkelig en mærkelig følelse, at de nu skal have en pige, for vi har jo kaldt "ham" for det navn han skulle have.

Men jeg vidste det!!! Jeg har hele tiden sagt, at hvis der kommer en dreng ud, bliver jeg overrasket, selv om skanningerne "viste" at det var en dreng. Jeg har stået fast, og sagt, at det IKKE er en dreng, og nu viser det sig så, at det sgu ér en pige, så jeg havde ret! Det er for vildt.

Hun er i uge 30 cirka, og først nu efter cirka 10 skanninger finder de ud af at det ikke er en dreng.

Kunne virkelig godt have set det sjove i, at de ikke havde fået at vide det var en pige, inden hun fødte! Men selvfølgelig også synd for dem hvis det havde været tilfældet og de først fandt ud af det ved fødslen :/

Ville bare lige dele det med jer, og sige, at man altså ikke altid kan stole på hvad de siger kønnet er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Kageelsker

Det undrer mig meget at de har kunne tage fejl, har kun hørt om det den anden vej (altså at man troede det var en pige og det viste sig at være en dreng), og der har de samtidig udtrykt deres tvivl.

Hvis 10 scanninger har sagt en dreng og den sidste så pludselig siger en pige, ville jeg nok selv være meget i tvivl om jeg kunne "stole" på scanningerne. Så ville jeg nok vente og se hvad der dukkede op ved fødslen, det er jo sådan set også først der man kan være 100% sikker på kønnet.

Anmeld

16. maj 2011

henh01

det kan vel også være den sidste scanning der vidste forkert? Tænker bare at hun har haft mange der vidste dreng og kun 1 der vidste pige?

Anmeld

16. maj 2011

Kageelsker

henh01 skriver:

det kan vel også være den sidste scanning der vidste forkert? Tænker bare at hun har haft mange der vidste dreng og kun 1 der vidste pige?

Også min tanke

Anmeld

16. maj 2011

maryjane

henh01 skriver:

Ville jeg nu også tro.

Anmeld

16. maj 2011

twinboys

henh01 skriver:

Tænkte jeg også

Anmeld

16. maj 2011

aya-zia

jeg kender en der har oplevet næsten det samme

de havde været til køns og 3d scanninger og de havde ALLE steder fået afvide at det var en dreng... men det kom altså en pige ud...

det var vild synd for de havde købt ALT i blåt og malet værelset og alt... men heldigvis kunne de bytte næsten det hele

Anmeld

16. maj 2011

Majbriteriksen

Anonym skriver:

Ja, det er hvad min tante og onkel nu skal have, en pige!

De har været til en masse ekstraskanninger, og alle pånær den sidste, har vist, at det var en dreng, men nu er det altså en pige.

Det er virkelig en mærkelig følelse, at de nu skal have en pige, for vi har jo kaldt "ham" for det navn han skulle have.

Men jeg vidste det!!! Jeg har hele tiden sagt, at hvis der kommer en dreng ud, bliver jeg overrasket, selv om skanningerne "viste" at det var en dreng. Jeg har stået fast, og sagt, at det IKKE er en dreng, og nu viser det sig så, at det sgu ér en pige, så jeg havde ret! Det er for vildt.

Hun er i uge 30 cirka, og først nu efter cirka 10 skanninger finder de ud af at det ikke er en dreng.

Kunne virkelig godt have set det sjove i, at de ikke havde fået at vide det var en pige, inden hun fødte! Men selvfølgelig også synd for dem hvis det havde været tilfældet og de først fandt ud af det ved fødslen :/

Ville bare lige dele det med jer, og sige, at man altså ikke altid kan stole på hvad de siger kønnet er..

Vi prøvede det modsatte. Havde fået afvide i uge 20 at det var en pige(vi havde en søn i forvejen) så jeg drønede ud og købte en masse tøj til forskellige lagersalg osv. 4 uger senere var jeg til scanning igen og jeg siger for sjov, at lægen lige kunne tjekke om der var groet en tap ud siden sidste scanning. Han bliver helt hvid i hovedet, hvad mener du spørger han. Jeg fortæller at han sidste gang sagde at det var en pige vi skulle have. Hold nu op han blev stille og scannede febrilsk frem og tilbage flere gange. imens han sagde lidt stille til sig selv, jeg må hellere være sikker, jeg må hellere være sikker. Jeg troede i starten at det var for sjov (kendte jo ikke hans humor) men nej-vi ventede en søn. Han undskylede mange gange og tilbød at komme og male børneværelset i en drengefarve Det var jo lige meget for os, vi blev jo glade da alt var som det skulle være-men hold op det var en underlig fornemmelse, alle vidste jo at vi skulle have en datter.

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Det kan sagtens være, at det er denne skanning der viser forkert, men han sagde, at det må have været en stor fejl, for han var stensikker på, at det er en pige.

Nu vil de vidst have foretaget en 3d skanning, for at se om det er mere sikkert, men de vil nok aldrig kunne stole helt på det, men venter til h"n er født, med at købe eb bestemt farve..

Men sjovt, det synes jeg altså lidt det er

Tak for jeres andres historier..

Anmeld

16. maj 2011

twinny

hmmm underligt....

Håber ikk der sker det samme her, da vi har købt blåt...  Men nu har vi også set tapper og punge... og der er fire 4 forskellige, der har sagt det er drenge.. så det stoler vi på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.