Bid og betændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Min kæreste.

din kæreste??? ej hvorfor har han bidt dig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

din kæreste??? ej hvorfor har han bidt dig??

Var skam ikke i en ond mening.

Anmeld

15. maj 2011

Janni.

Din kæreste? En underlig form for lyster h*n har sig 

Anmeld

15. maj 2011

AnneP

Anonym skriver:

Tænker bare det er en lille ting at forstyrre med.

ja lige nu er det en lille ting men men men hvis nu det videreudvikler sig??? eller betændelsen udvikler sig til noget værre (fx blodforgiftning, barefor at sætte det på spidsen ) Så er det nok bedre at forstyrer med en lille ting nu istedet for at skulle indl.

Så grib telefonen og ring og tjek med vagtlægen!

Anmeld

15. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Var skam ikke i en ond mening.

hehe nej havde jeg heller ikke forvente... sad bare lige og tænkte at den kunne være en hund eller et andet dyr der havde bidt dig så kom sådan til at grine lidt og skulle lige læse det en ekstra gang da du skrev kæresten havde bidt dig

Anmeld

15. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

*Miauw* tihi.. ej sorry men synes selv det er frækt med lette bid i kærlig leg...

selvom det er kæresten så er der stadig bakterier m.v. i hans spyt som ikke matcher din krop..

hvis du synes øret er hævet og rødt så ville jeg helt sikkert smutte til lægevagten... for du kan risikere at det går i blodet og bevæger sig videre...

*kan huske jeg en gang bed en dreng i skolen i armen, mand lærerne var fuldkommen panikken og ringede efter en ambulance til at få ham afsted til en stivkrampe... han havde kvælertag bagfra på mig og bed ham i overarmen, så der gik ikke en gang rigtigt hul eller noget han fik bare et blåt mærke og lod mig være resten af skoleåret*

Anmeld

15. maj 2011

Anonym

"Love bites" kom min kæreste lige til at tænke på da jeg læste højt fra denne tråd  God bedring med øret 

http://www.youtube.com/watch?v=MQSkIFhuli0

Anmeld

15. maj 2011

Dictes mor

Hvorfor ikke bare få den stivkrampe for en sikkerhedsskyld, så har du den, det er jo en ret så god ide at holde de vacinationer ved lige. Stivkrampe er ikke noget man skal tage let på...

Anmeld

15. maj 2011

4kløver

Prøv hvidløg næste gang.
Ej Syndes du skal ringe til lægen i morgen.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

hehe nej havde jeg heller ikke forvente... sad bare lige og tænkte at den kunne være en hund eller et andet dyr der havde bidt dig så kom sådan til at grine lidt og skulle lige læse det en ekstra gang da du skrev kæresten havde bidt dig

også derfor jeg har det en smuuuule pinligt med at skulle ringe til lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.