Bid og betændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.158 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet bidt og nu er der gået betændelse i. Jeg har ikke fået stivkrampe siden 1995, men mon ikke det går hvis bare lige jeg vasker betændelse af eller skal man til læge og have penicillin tror I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Anonym skriver:

Jeg er blevet bidt og nu er der gået betændelse i. Jeg har ikke fået stivkrampe siden 1995, men mon ikke det går hvis bare lige jeg vasker betændelse af eller skal man til læge og have penicillin tror I?

Jeg ville nok lige smutte en tur til vagtlægen og få en stivkrampe

Anmeld

15. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg ville lægge såret i varmt sæbespånevand og vaske det grundigt.... Nu skriver du jo ikke hvad du er blevet bidt af, eller hvor dybt det er...

Hvis du får feber eller der begynder at komme røde streger skal du kontakte læge/vagtlæge med det samme så du kan komme i behandling... Og så vil jeg da råde dig til at se at få den stivkrampe vaccination snart 

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Kan ikke så godt lægge det i vand(det er øret ) og jeg har heldigvis ikke feber. Det er ikke dybt og jeg havde ikke opdaget der var gået hul, før der kom betændelse i det.

Anmeld

15. maj 2011

AnneP

Anonym skriver:

Kan ikke så godt lægge det i vand(det er øret ) og jeg har heldigvis ikke feber. Det er ikke dybt og jeg havde ikke opdaget der var gået hul, før der kom betændelse i det.

hej! kan godt se det ikke er nemt at ligge med øret i vand, hehe

Mener at en stivkrampe først inden for de seneste år er begyndt at virke i 15 år, men det er jo stadig "over dato" så jeg ville kontakte vagtlægen og tjekke! -bare for at være sikker!

Anmeld

15. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

hvad er du blevet bidt af??

Anmeld

15. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uanset hvad der har bidt ville jeg tage til lægevagten og få en stivkrampe..

også selvom det er et lille sår...

hvis det er et dyr er der altid større risiko for sygdomme.. og betændelse kan udvikle sig meget grimt meget hurtigt hvis man ikke er OBS på det...

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

hej! kan godt se det ikke er nemt at ligge med øret i vand, hehe

Mener at en stivkrampe først inden for de seneste år er begyndt at virke i 15 år, men det er jo stadig "over dato" så jeg ville kontakte vagtlægen og tjekke! -bare for at være sikker!

Tænker bare det er en lille ting at forstyrre med.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

hvad er du blevet bidt af??

Min kæreste.

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

uanset hvad der har bidt ville jeg tage til lægevagten og få en stivkrampe..

også selvom det er et lille sår...

hvis det er et dyr er der altid større risiko for sygdomme.. og betændelse kan udvikle sig meget grimt meget hurtigt hvis man ikke er OBS på det...

Det er ikke et dyr og det har ikke blødt eller noget, det der er så mærkeligt. Men mit øre er meget hævet, varmt og rødt og så kommer betændelse ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.