jeg vil gerne hjælpe alle med deres helbred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Vial

Har lige skrevet til henrik, at han skal tage et kig på Medicinmanden.

Det er IKKE okay, at spame folks tråde med tilbud om mirakelmidler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Laulund87

KaMa skriver:

Anmeld

15. maj 2011

birthee

KaMa skriver:

Har også skrevet til Henrik for 10 minutter siden... de var obs på det!!! træls med sådan nogle der kun spammer alt hvad der har med sygdom at gøre... især når det er ens lille guldklump det handler om som oftest...

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

hej alle sammen jeg kan godt forstå hvorfor i skriver sådan som i gør men har i hørt om ætiske olier ?

firmaet har produkter imod alle sygdom de er lige kommet til danmark og fordi jeg skriver min mail er fordi er fordi jeg sender spørgelsmål vidre til min chef han vil kunne svare på flere spørgelsmål end jeg kan. jeg gør mit arbejde. men jeg kan godt slette denne profil hvis i ikke vil ha hjælp til børns sygdom og jo jeg siger også at man skal gå til læge først men jeg bruger selv firmas produkter imod smerte og har fætter der har mellemørebetændelse og han fik en vatpind ind i øret med olie på og efter 2 dage var det væk . men jeg gir også kun råd til jer fordi jeg vil hjælpe jer

Anmeld

15. maj 2011

birthee

Tror der er flere af os der har hørt om æteriske olier, men synes det er en forkert måde at reklamere på ved at skrive i alle indlæg der handler om sygdom, for at gøre opmærksom på det... hvad med at henvise til en hjemmeside i stedet for???

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

lilleper89 skriver:

hej alle sammen jeg kan godt forstå hvorfor i skriver sådan som i gør men har i hørt om ætiske olier ?

firmaet har produkter imod alle sygdom de er lige kommet til danmark og fordi jeg skriver min mail er fordi er fordi jeg sender spørgelsmål vidre til min chef han vil kunne svare på flere spørgelsmål end jeg kan. jeg gør mit arbejde. men jeg kan godt slette denne profil hvis i ikke vil ha hjælp til børns sygdom og jo jeg siger også at man skal gå til læge først men jeg bruger selv firmas produkter imod smerte og har fætter der har mellemørebetændelse og han fik en vatpind ind i øret med olie på og efter 2 dage var det væk . men jeg gir også kun råd til jer fordi jeg vil hjælpe jer

Det er netop det du IKKE gør1 Du spammer folks tråde med dit "mirakel middel"
Men tror ærlig talt ikke folk ønsker du spammer deres tråde med det, det handler om deres børn - og som om der er mirakelkur for alt! Come on!!

Så kan du måske også fjerne al alderdom??? OH MY GOD!!

Anmeld

15. maj 2011

Holbæktrunten

lilleper89 skriver:

Og det var KUN med behandling af ætEriske olier? Hmmm... Tlnker det jo også kunne være trommehinden var sprunget - det hjælper sjovt nok også på tilstanden, men risikerer at nedsætte hørelsen 

Synes du skulle tage og slette din profil og finde et andet, mere passende forum til at øge dine salgstal...

Anmeld

15. maj 2011

ESV

Holbæktrunten skriver:

Og det var KUN med behandling af ætEriske olier? Hmmm... Tlnker det jo også kunne være trommehinden var sprunget - det hjælper sjovt nok også på tilstanden, men risikerer at nedsætte hørelsen 

Synes du skulle tage og slette din profil og finde et andet, mere passende forum til at øge dine salgstal...

Anmeld

15. maj 2011

lukasmor

Du har kun oprettet dig herinde for at skrive om dit produkt. Alle dine indlæg er skrevet kun skrevet for at fortælle om dit produkt. Og du siger det ikke er reklame!? Er godt nok glad for at se at der ikke sidder nogen herinde og hopper på den slags!

Anmeld

15. maj 2011

Laulund87

Og så var han væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.