jeg vil gerne hjælpe alle med deres helbred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Bshizzle

StephanieJ skriver:

Synes også han virker utrolig suspekt og meget respektløs

Helt præcis... osse fordi han anbefaler hans produkter som kan helbrede alle på kort tid.. end at tænke på der nok sidder et meget sygt barn som har brug for lægelig behandling..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Frk.S

HOLD NU OP!!

Du har produkter der hjælper mod alle sygdomme? Hvorfor har vi dog ikke hørt mere om dig? Du må da være både meget kendt og meget rig.

Jeg ved ikke lige hvad det er du sælger, men tror næppe på at det er noget mirakelmiddel.

Anmeld

15. maj 2011

Steph_Laurits

Bshizzle skriver:

Helt præcis... osse fordi han anbefaler hans produkter som kan helbrede alle på kort tid.. end at tænke på der nok sidder et meget sygt barn som har brug for lægelig behandling..  

Lige præcis!!
Og hvad sker der for at skrive inde i tråden for banaman89 "Hej, fejler Benjamin noget" - DÈT er fandme SÅ respektløst!!!

Anmeld

15. maj 2011

lilleper89

Jeg vil kun hjælpe jer ikke andet.

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

KaMa skriver:

Hvad med gæld?

HaHa.. du slynger altså nogle guldkorn ud.. tit..

Anmeld

15. maj 2011

Mille83

lilleper89 skriver:

Hej allesammen jeg vil utroligt godt hjælpe mennesker med deres helbred især børn da de er så søde jeg kender en grosist der sælger produkter imod alle sygdom og man kan se forskel på 3minutter bruger selv produkter og jeg vil godt sende mails hvis i vil hører mere om det..

eller ta min mail adr

teamoliegrossisten@gmail.com

Hvis du virkelig kan hjælpe hvorfor skriver du så ikke herinde hvordan du hjælper? Istedet for vi skal kontakte dig? 

Anmeld

15. maj 2011

sne190810

Er det dig, Ole Henriksen?

Anmeld

15. maj 2011

Maise

sne190810 skriver:

Er det dig, Ole Henriksen?

hahahahahahahahahahahha ej hvor er du sjov.

Anmeld

15. maj 2011

Frk.S

lilleper89 skriver:

Jeg vil kun hjælpe jer ikke andet.

Ja, selvfølgelig. Og helt uden fortjeneste sikkert.

Du skal nok overveje hvilke indlæg du skriver i for at "hjælpe" (sælge). Hvis man har et meget meget sygt barn er det nok ikke det fedeste, at der kommer en og påstår han har et mirakelmiddel for ALT!

Anmeld

15. maj 2011

jeansmummie

Hvad r d her for noget? Jesus er de dit eneste svar til de kære damer giv dog li en forklaring på hvad du kaster ud i dette forum!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.