Gelenegle under fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Holbæktrunten

aya-zia skriver:

jeg ved ik om man må men jeg syntes der skulle være en LOV om at jordmoderen ik må ha sine på...

min jordmoder med min den første havde sine på og kom til og krasse både mig og min datter så vi bløde.... hendes var filet lidt spidse... NØJ jeg var SUR

Øh, der er nogle helt simple hygiejneregler der gælder for alle der arbejder i sundhedsvæsnet... Neglene skal være kortklippede så der ikke kan sidde snavs og bakterier under - og man må ikke have neglelak på af samme årsag. Fingerringe og armbånd/ure er også bandlyst pga hygiejne...

Jeg havde fandme sagt noget... Forstår slet ikke at hendes kolleger ikke har nævnt det for hende, eller er gået til ledelsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Giver dig fuldkommen ret. Det er da også noget groft, at du ig din datter ender med at blive revet til blods pga. hendes negle!! AVAV

altså hvis det ik var fordi jeg LIGE havde født tror jeg at jeg havde klappet hende en... men jeg VED at hun fik vild meget balade af overlægen... heldigvis var hun ik den jordmord jeg havde haft under hele forløbet for hun var nemlig syg den dag jeg fødte...

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Holbæktrunten skriver:

Øh, der er nogle helt simple hygiejneregler der gælder for alle der arbejder i sundhedsvæsnet... Neglene skal være kortklippede så der ikke kan sidde snavs og bakterier under - og man må ikke have neglelak på af samme årsag. Fingerringe og armbånd/ure er også bandlyst pga hygiejne...

Jeg havde fandme sagt noget... Forstår slet ikke at hendes kolleger ikke har nævnt det for hende, eller er gået til ledelsen.

hun gik med plastikhansker hele tiden... men der gik hul på dem under min fødsel (tror det var da hun krassede mig) det er min kæreste der har sagt at han så dem og det var mit inderlår hun krassede... og så min datters arm

men ja ved godt der er alle de regler... men tror ik lige man tænker over det når man ligger der med veer... og vi kunne heller ik se dem før der var gået hul på hansken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.