Gelenegle under fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.052 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Anonym trådstarter

Må man have sine gelenegle på under fødsel? Eller skal man kunne se om neglene bliver blå? Undskyld mit mærkelige spørgsmål, men jeg håber på et svar)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

LRJ

Anonym skriver:

Må man have sine gelenegle på under fødsel? Eller skal man kunne se om neglene bliver blå? Undskyld mit mærkelige spørgsmål, men jeg håber på et svar)

Ja selvfølgelig må du det hvorfor skal man kunne se om neglene bliver blå ?

Anmeld

15. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

jeg ved ik om man må men jeg syntes der skulle være en LOV om at jordmoderen ik må ha sine på...

min jordmoder med min den første havde sine på og kom til og krasse både mig og min datter så vi bløde.... hendes var filet lidt spidse... NØJ jeg var SUR

Anmeld

15. maj 2011

stella

Anonym skriver:

tror jeg også man må men spørg næste gang du kommer til jm

Anmeld

15. maj 2011

Halbschön

Som sådan må du godt, men hvis det ender i aks eller operation fot at få moderkagen ud, så blir de rykket af da der skal en SAT-måler på fingeren for at måle hvordan du ilter dit blod.. Så jeg vil anbefale at du hverken har neglelak eller negle på;-)

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Ja selvfølgelig må du det hvorfor skal man kunne se om neglene bliver blå ?

Det kan lyde mærkeligt, men under f.eks. Operation så er det forbudt med neglelak på neglene. Det er vigtigt at lægerne kan se om Iltmætningen er god nok, og det kan man bla se ved negle og læber

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

R&N skriver:

Som sådan må du godt, men hvis det ender i aks eller operation fot at få moderkagen ud, så blir de rykket af da der skal en SAT-måler på fingeren for at måle hvordan du ilter dit blod.. Så jeg vil anbefale at du hverken har neglelak eller negle på;-)

Giver meget god mening!

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

stella skriver:

tror jeg også man må men spørg næste gang du kommer til jm

Yep. Det gør jer

Anmeld

15. maj 2011

LRJ

Anonym skriver:

Det kan lyde mærkeligt, men under f.eks. Operation så er det forbudt med neglelak på neglene. Det er vigtigt at lægerne kan se om Iltmætningen er god nok, og det kan man bla se ved negle og læber

Nååh okay

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jeg ved ik om man må men jeg syntes der skulle være en LOV om at jordmoderen ik må ha sine på...

min jordmoder med min den første havde sine på og kom til og krasse både mig og min datter så vi bløde.... hendes var filet lidt spidse... NØJ jeg var SUR

Giver dig fuldkommen ret. Det er da også noget groft, at du ig din datter ender med at blive revet til blods pga. hendes negle!! AVAV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.