Asta og jackie legede med det resultat at asta fik det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

de-wett

Astasmor skriver:

i må jo bare lære hende fra start af at det må hun ikke selvom det ikk er nemt med sådan et lille barn. men de skal jo lære det.

vi er begyndt. når hun rykker i hunden tager vi hende væk, men når hun kun "ager"(som et barn på den alder nu kan) så siger vi at det var godt også får hun lov at blive der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

twinboys skriver:

nuuurh lille pus... ja de kære dyr... de tænker og snakker jo desværre ikke som os og 1 2 3 så kradser eller bider de når det bliver for meget...

godt at lære børn hvordan man behandler dyr

Håber at hendes lille kind bliver fin igen...

Majbritt

mange tak. den skal nok blive hel fin igen. det tager nok lige nogen dage eller en uge før det er helt væk men så tror jeg heller ikk man kan se det rigtigt.
hun skal bare lære hun ikke må for jackie kan ikke sige når det er nok jo hun slår jo bare ud efter hende eller bider efter hende andet kan hun ikk rigtig gøre jo. men sådan er det jo bare.

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

de-wett skriver:

vi er begyndt. når hun rykker i hunden tager vi hende væk, men når hun kun "ager"(som et barn på den alder nu kan) så siger vi at det var godt også får hun lov at blive der

det også det vi gør med asta og vi har gjort hele tiden når vi har været sammen med dyr.

Anmeld

15. maj 2011

lisesp83

Elmer&Amy skriver:

so sorry men jeg siger  til katten... Totalt u-mor men jeg synes slet ikke børn skal have lov at drille/leg med en kat eller andre dyr hvis de ikke kan læse dyret..

Jeg er meget skrap omkring det men jeg har også altid sagt når jeg har passet min bror hos mig selv ( han er lige blevet 6) "Når Amy sover skal du lade hende være i fred for så har hun hvile, driller du hende eller vækker du hende risikere du at hun bider dig" Amy er min tæve på 4 år, som ELSKER ham over alt og sover ved ham om natten, så tror ikke at hun ville gøre det men hun er en hund og man skal respektere deres grænser...

Også vil jeg lige sige at var din min hunkat der var blevet drillet havde hun "banket" barnet mere gult og blå så at hun ikke gjorde det viser at hun blot "advarede" og sagde nu skal du stoppe

Og ellers var de jo heller ikke venner og legede igen, så tror du skal sætte kæmpe stor pris på du har lige præcis den kat du har, for mange katte tilgiver ikke at være blevet "drillet" eller leget hårdt med

Er nød til at citere dig...........

Barnet er 2 ÅR GAMMEL... Og de er igang med at lære hende, at hun ikke må drille katten. Du kan da virkelig ikke forvente, at det var barnets ramme alvor, at gøre katten ondt?? Katten sagde fra, og så må vi håbe at kære Asta "lærte" af det.

Desuden ved du da ikke hvad der er foregået.

Min svigerfar har en kat, der slet ikke kan lide andre end sine ejere, man skal nærmest bare kigge på den, så hvæser den. Den blir lukket ind i soveværelset, hvis vi er på besøg med vores datter Julie ( 1 år), da hun elsker ALLE dyr, og ikke aner, hvad det betyder, hvis man tager lidt for hårdt fat.. Det læres med ALDEREN..

Og nogle dyr kan ogå være snedige og drilske, på en lidt hård måde.

Blot en mening fra mig..

Anmeld

15. maj 2011

Laulund87

lisesp83 skriver:

Er nød til at citere dig...........

Barnet er 2 ÅR GAMMEL... Og de er igang med at lære hende, at hun ikke må drille katten. Du kan da virkelig ikke forvente, at det var barnets ramme alvor, at gøre katten ondt?? Katten sagde fra, og så må vi håbe at kære Asta "lærte" af det.

Desuden ved du da ikke hvad der er foregået.

Min svigerfar har en kat, der slet ikke kan lide andre end sine ejere, man skal nærmest bare kigge på den, så hvæser den. Den blir lukket ind i soveværelset, hvis vi er på besøg med vores datter Julie ( 1 år), da hun elsker ALLE dyr, og ikke aner, hvad det betyder, hvis man tager lidt for hårdt fat.. Det læres med ALDEREN..

Og nogle dyr kan ogå være snedige og drilske, på en lidt hård måde.

Blot en mening fra mig..

Kram til Asta!

Anmeld

15. maj 2011

lisesp83

Laulund87 skriver:

Kram til Asta!

Ja  til Asta.. Og et pust på kinden..

Anmeld

16. maj 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Kram til Asta!

det bliver hun glad for. det ser meget pænere ud idag

Anmeld

16. maj 2011

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Ja  til Asta.. Og et pust på kinden..

kinden er meget pænere idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.