Elmer&Amy skriver:
so sorry men jeg siger
til katten... Totalt u-mor men jeg synes slet ikke børn skal have lov at drille/leg med en kat eller andre dyr hvis de ikke kan læse dyret..
Jeg er meget skrap omkring det men jeg har også altid sagt når jeg har passet min bror hos mig selv ( han er lige blevet 6) "Når Amy sover skal du lade hende være i fred for så har hun hvile, driller du hende eller vækker du hende risikere du at hun bider dig" Amy er min tæve på 4 år, som ELSKER ham over alt og sover ved ham om natten, så tror ikke at hun ville gøre det men hun er en hund og man skal respektere deres grænser...
Også vil jeg lige sige at var din min hunkat der var blevet drillet havde hun "banket" barnet mere gult og blå så at hun ikke gjorde det viser at hun blot "advarede" og sagde nu skal du stoppe 
Og ellers var de jo heller ikke venner og legede igen, så tror du skal sætte kæmpe stor pris på du har lige præcis den kat du har, for mange katte tilgiver ikke at være blevet "drillet" eller leget hårdt med 
Er nød til at citere dig...........
Barnet er 2 ÅR GAMMEL... Og de er igang med at lære hende, at hun ikke må drille katten. Du kan da virkelig ikke forvente, at det var barnets ramme alvor, at gøre katten ondt?? Katten sagde fra, og så må vi håbe at kære Asta "lærte" af det. 
Desuden ved du da ikke hvad der er foregået.
Min svigerfar har en kat, der slet ikke kan lide andre end sine ejere, man skal nærmest bare kigge på den, så hvæser den. Den blir lukket ind i soveværelset, hvis vi er på besøg med vores datter Julie ( 1 år), da hun elsker ALLE dyr, og ikke aner, hvad det betyder, hvis man tager lidt for hårdt fat.. Det læres med ALDEREN..
Og nogle dyr kan ogå være snedige og drilske, på en lidt hård måde. 
Blot en mening fra mig..