Asta og jackie legede med det resultat at asta fik det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

de-wett

åhh lille asta pigen  Men godt hun har det godt igen og at hun ikke er blevet skræmt over jackie Det skal nok blive pænt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Carl-Emil's mor

so sorry men jeg siger  til katten... Totalt u-mor men jeg synes slet ikke børn skal have lov at drille/leg med en kat eller andre dyr hvis de ikke kan læse dyret..

Jeg er meget skrap omkring det men jeg har også altid sagt når jeg har passet min bror hos mig selv ( han er lige blevet 6) "Når Amy sover skal du lade hende være i fred for så har hun hvile, driller du hende eller vækker du hende risikere du at hun bider dig" Amy er min tæve på 4 år, som ELSKER ham over alt og sover ved ham om natten, så tror ikke at hun ville gøre det men hun er en hund og man skal respektere deres grænser...

Også vil jeg lige sige at var din min hunkat der var blevet drillet havde hun "banket" barnet mere gult og blå så at hun ikke gjorde det viser at hun blot "advarede" og sagde nu skal du stoppe

Og ellers var de jo heller ikke venner og legede igen, så tror du skal sætte kæmpe stor pris på du har lige præcis den kat du har, for mange katte tilgiver ikke at være blevet "drillet" eller leget hårdt med

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

jydeinden skriver:

ja det er desværre eneste måde katten kan sige stop og nej på, når det bliver for meget...

Min kusine var nok værre end din datter da hun var lille, hun fandt det hylende morsomt at rykke katten i halen, og det var ligemeget hvad min moster så gjorde for at stoppe det. heldigvis kunne katten så hoppe op hvor hun ikke kunne nå, hvilket absolut ikke passede tøsen

man undre sig nogen gange over børn

ja nemlig.
asta hiver hende også i halen og gerne når hun spiser. så det er godt hun kan hoppe op og være for sig selv jo. asta elsker at jagte hende rundt også og følge efter hende. hun opsøger hende faktis direkte nogen gange.

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

de-wett skriver:

åhh lille asta pigen  Men godt hun har det godt igen og at hun ikke er blevet skræmt over jackie Det skal nok blive pænt igen

det er som om det aldrig er sket i hendes verden, hun leger stadig med jackie som hun plejer så det jo godt nok.

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

Elmer&Amy skriver:

so sorry men jeg siger  til katten... Totalt u-mor men jeg synes slet ikke børn skal have lov at drille/leg med en kat eller andre dyr hvis de ikke kan læse dyret..

Jeg er meget skrap omkring det men jeg har også altid sagt når jeg har passet min bror hos mig selv ( han er lige blevet 6) "Når Amy sover skal du lade hende være i fred for så har hun hvile, driller du hende eller vækker du hende risikere du at hun bider dig" Amy er min tæve på 4 år, som ELSKER ham over alt og sover ved ham om natten, så tror ikke at hun ville gøre det men hun er en hund og man skal respektere deres grænser...

Også vil jeg lige sige at var din min hunkat der var blevet drillet havde hun "banket" barnet mere gult og blå så at hun ikke gjorde det viser at hun blot "advarede" og sagde nu skal du stoppe

Og ellers var de jo heller ikke venner og legede igen, så tror du skal sætte kæmpe stor pris på du har lige præcis den kat du har, for mange katte tilgiver ikke at være blevet "drillet" eller leget hårdt med

prøver også at lære min datter at hun skal lade være med at være efter hende sådan som hun er og at hun skal lade hende være når hun sover eller ligger nogen bestemte steder. jackie skal nok selv komme hvis hun vil lege.

det er bare ikk nemt når hun kun næsten er 2 år gammel så det er hver dag vi siger til hende at hun skal lade hende være og jeg ved ikk hvor mange gange dagligt vi siger det.

da hun ikk er ældre er det også svært for hende at forstå.
katten markerede sig bare og er da ikk i tvivl om at hvis det virkelig brender på så går det da sikkert også værre for sig end det har gjort nu.

men hun er en meget blid kat, hun flygter hellere end hun "slås" og hun kommer fra et hjem med børn så hun kender jo til dem og han var værre end asta er.

Anmeld

15. maj 2011

de-wett

Astasmor skriver:

det er som om det aldrig er sket i hendes verden, hun leger stadig med jackie som hun plejer så det jo godt nok.

ja det er lækkert  godt de er gode venner igen

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

de-wett skriver:

ja det er lækkert  godt de er gode venner igen

ja nemlig. asta skal bare lære jackies grænser og omvent og så skal hun lære at hun skal lade hende værre når hun sover eller ligger nogen bestemte steder.

Anmeld

15. maj 2011

de-wett

Astasmor skriver:

ja nemlig. asta skal bare lære jackies grænser og omvent og så skal hun lære at hun skal lade hende værre når hun sover eller ligger nogen bestemte steder.

ja nemlig. Tror også vi får en være ballade her når når caroline begynder at kravle rundt for hun elsker når hun får lov a røre vores hund og hun griner når katten går forbi  men heldigvis er katten "udekat". Og hunden er vand til små børn

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

nuuurh lille pus... ja de kære dyr... de tænker og snakker jo desværre ikke som os og 1 2 3 så kradser eller bider de når det bliver for meget...

godt at lære børn hvordan man behandler dyr

Håber at hendes lille kind bliver fin igen...

Majbritt

Anmeld

15. maj 2011

NinaNymannMadsen

de-wett skriver:

ja nemlig. Tror også vi får en være ballade her når når caroline begynder at kravle rundt for hun elsker når hun får lov a røre vores hund og hun griner når katten går forbi  men heldigvis er katten "udekat". Og hunden er vand til små børn

i må jo bare lære hende fra start af at det må hun ikke selvom det ikk er nemt med sådan et lille barn. men de skal jo lære det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.