Fru'Rugaard skriver:
Maja er 13½ måned, og jeg har idag sat potten ud på badeværelset- bare så hun kan undersøge den, jeg forventer overhovedet ikke at hun laver noget i den før om laang tid
det er bare mere så hun kan "lærer den at kende"- men er det for tidligt at jeg har sat den ud? 
Hvad har i gjort?
Håber på svar.
Rikke- Mor til Maja på 13½ måned 
Vi købte sådan en babybjörn potte stol...
Den brugte han som alm stol inde i stuen, når vi så formel1 - bare med tøj på...
Han lærte babytegn som spæd og kunne derved komme og gøre tegn til at han havde lavet stort og gerne ville skiftes.
Han lærte først at bruge toiletet og senere kom potten... Han elsker idag at sidde på potten med et af hans lastbil blade og bare råhygge..
Ingen tvang, men gjorde til vane at spørge om han skulle ud på toilet og tisse, hver morgen og aften når han gik fra alm tøj til nattøj og omvendt.
Sagde han nej, fik han blot ble på igen. Men oftere og oftere kom det; ja mor, abe med ud at se mig lave blobber i vandet... Der stod han nemlig oppe på brættet og tissed ned i kummen, da det jo ramte vandet laved det sjove lyde og bobler..
Derefter blev han også dus med potten og laved i laang tid både stort og småt på den 2* dagligt. Morgen og aften...
I weekender fik han tilbudt at rende uden ble eller med, og også nogle gange om eftermiddagen også.
Nu har han været ble fri i 14 dage og uheldene kan tælles på 1 hånd...
Anmeld