Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
N&J skriver: Hehe, sad med samme tanke.. hihi man er vel single.. forige år var det Norges sanger jeg savlede over.. denne gang er det lidt tættere på
Hehe, sad med samme tanke.. hihi man er vel single.. forige år var det Norges sanger jeg savlede over.. denne gang er det lidt tættere på
Aske er altså bare vildt lækker! *savle savle*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: lige netop... vil nu ligge champangen tilbage på køl og gå i seng... skuffet
lige netop...
vil nu ligge champangen tilbage på køl og gå i seng... skuffet
Ja, men så kan vi passsende drikke den næste gang du får lysten til at være gavmild med sprutten til baby.dk brugerne..
Manakauapo skriver: Syntes da du skal drikke den alligevel! Sådan bare for at fejre at vi ikke fik nogen bund placering! Og champagne siger man vel aldrig nej til?
Syntes da du skal drikke den alligevel! Sådan bare for at fejre at vi ikke fik nogen bund placering!
Og champagne siger man vel aldrig nej til?
gemmer den til en anden god gang... ik sjov a side og drikke champange alene når hele huset sover... de gik i seng da alle sangene var sunget...
Manakauapo skriver: Aske er altså bare vildt lækker! *savle savle*
Ja.. uhmmmm
N&J skriver: Ja, men så kan vi passsende drikke den næste gang du får lysten til at være gavmild med sprutten til baby.dk brugerne..
gemmer den til sommer hvis i kommer forbi
Kay skriver: gemmer den til sommer hvis i kommer forbi
Deal!
Kay skriver: gemmer den til en anden god gang... ik sjov a side og drikke champange alene når hele huset sover... de gik i seng da alle sangene var sunget...
Ja det var da lidt tosset.. hele spændingsmomentet ligger jo i afstemningen..
Jep Deal!!!
N&J skriver: Ja.. uhmmmm
Jeg så ham altså først! hæhæ
N&J skriver: Ja det var da lidt tosset.. hele spændingsmomentet ligger jo i afstemningen..
lige netop os mi tanke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128