Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
N&J skriver: Og hvordan var det lige de havde regnet den ud med at Frankring ville være i toppen ikke de smarteste bookmakere..
Og hvordan var det lige de havde regnet den ud med at Frankring ville være i toppen ikke de smarteste bookmakere..
Det undrer vist alle?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke hvad jeg havde forventet, men skuffende var det i hvert fald!
Godnat
Manakauapo skriver: De smækre drenge i A Friend In London fortjener bedre end en 5. plads! Men stadigvæk en god placering!
De smækre drenge i A Friend In London fortjener bedre end en 5. plads! Men stadigvæk en god placering!
en plads i top 5 er cool nok... men... ja de buirde havde vundet
isabellamor skriver: jeg kunne godt lide spaniens sang... men de er nummer chok... øv..
jeg kunne godt lide spaniens sang... men de er nummer chok... øv..
De var også gode!
Ej, hun synger jo ikke engang rent - det er altså lidt pinligt
Manakauapo skriver: Det undrer vist alle?
tænkte bare da jeg hørte nummeret... hvordan kan de forvente den er i toppen???
Kay skriver: en plads i top 5 er cool nok... men... ja de buirde havde vundet
Nemlig! De fortjener altså lidt bedre, selvom det er en fin placering! Syntes stadigvæk de er bedre end vindersangen, og det er ikke bare fordi jeg er dansker!
N&J skriver: Ej, hun synger jo ikke engang rent - det er altså lidt pinligt
meget pinligt!!
Kay skriver: tænkte bare da jeg hørte nummeret... hvordan kan de forvente den er i toppen???
Ja nemlig!!
Manakauapo skriver: Nemlig! De fortjener altså lidt bedre, selvom det er en fin placering! Syntes stadigvæk de er bedre end vindersangen, og det er ikke bare fordi jeg er dansker!
helt enig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128