Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Såå må jeg jo sende noget mere !!!
Såå må jeg jo sende noget mere !!!
Taak søde, håber det virker.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jennifer skriver: okay,mærkeligt.. jeg kunne intet da hovedet satte sig fast det gjorde virkelig ondt, kan slet ikke beskrives.. og så føles det som om at man går med en bold mellem benene.. hvornår skal du til jm igen ?
okay,mærkeligt.. jeg kunne intet da hovedet satte sig fast det gjorde virkelig ondt, kan slet ikke beskrives.. og så føles det som om at man går med en bold mellem benene.. hvornår skal du til jm igen ?
Hm, så det altså lige før at jeg tror at det godt kunne være det der skete..
Det skal jeg først om 2 uger på termins datoen, den 26/5.
Rebecca55 skriver: Jeg venter trillinger og to af mine ligger i hovedstilling ned imod skambenet, hvilket gør at det gør vildt ondt når jeg går eller bare skal bevæge benene. Lægen sagde også at det er en kombi af det og så fordi mit underlivet giver sig så hurtigt, for at være klar til en fødsel. Så mon ikke det er hen af det samme hos dig...!!
Jeg venter trillinger og to af mine ligger i hovedstilling ned imod skambenet, hvilket gør at det gør vildt ondt når jeg går eller bare skal bevæge benene. Lægen sagde også at det er en kombi af det og så fordi mit underlivet giver sig så hurtigt, for at være klar til en fødsel. Så mon ikke det er hen af det samme hos dig...!!
Må indrømme jeg er lidt forvirret over hvad det kan være, men efter som at det forsvandt så hurtigt igen, så kan det vel lige så godt være det ene som det andet.. Det er vel en kombi af det hele i think..
Saram skriver: Hm, så det altså lige før at jeg tror at det godt kunne være det der skete.. Det skal jeg først om 2 uger på termins datoen, den 26/5.
hmm kan du ikke ringe til hende når hun har tlf tid og så snakke med hende om du muligvis kunne komme til tjek før, bare for at få vished omkring det for 2 uger da længe og være i uvished
Jennifer skriver: hmm kan du ikke ringe til hende når hun har tlf tid og så snakke med hende om du muligvis kunne komme til tjek før, bare for at få vished omkring det for 2 uger da længe og være i uvished
Joou det har du nok ret i kunne være en meget god ide..
Vil lige se tiden an om det kommer igen eller om det bare var en engangs forstilling.
Saram skriver: Joou det har du nok ret i kunne være en meget god ide.. Vil lige se tiden an om det kommer igen eller om det bare var en engangs forstilling.
okay håber du slipper
Jennifer skriver: okay håber du slipper
Jep enten det eller at der for alvor kommer lidt skub i det, er godt nok træt af alle de her falske opstarter eller hvad man kan kalde dem..
Saram skriver: Jep enten det eller at der for alvor kommer lidt skub i det, er godt nok træt af alle de her falske opstarter eller hvad man kan kalde dem..
Ja dem hører man tit om.. jeg slap heldigvis, det var lige på og hårdt men så sender jeg lige noget veestøv ******************
Jennifer skriver: Ja dem hører man tit om.. jeg slap heldigvis, det var lige på og hårdt men så sender jeg lige noget veestøv ******************
Dejligt, så heldig er jeg vist ikke, tror jeg har en rigtig lille drillepind i maven.
Og mange taak søde, så håber jeg det virker snart.
Saram skriver: Dejligt, så heldig er jeg vist ikke, tror jeg har en rigtig lille drillepind i maven. Og mange taak søde, så håber jeg det virker snart.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128