Hjææælp piger. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Saram

Hej piger.
Har lige været ude og gå en tur med kæresten, fordi vi skulle ned og have lidt at spise, men efter vi havde gået i ca et kvarters tid begynder det lige så stille at give sådan nogle jag oppe i underlivet og omkring skambenet.. Til at starte med var det ikke rigtig så slemt, men det blev værre og værre og til sidst så slemt at jeg virkelig skulle støtte mig op af min kæreste og kunne slet ikke gå, blev bare nød til at stå stille da det gjorde så ondt.

Jeg gik lidt i panik og bad ham finde nummeret til fødegangen og imens han ledte efter nummeret i sin mobil satte jeg mig ned og pludselig holdt de op.. Frygtede lidt at det ville komme igen da vi gik hjem af men det var kun meget lidt det nev, og nu hvor jeg er kommet ned og sidde her hjemme er det næsten holdt helt op..

Er der nogen der har prøvet det eller hørt om det?

// Sara Alrø 38+2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

morethanperfect

Saram skriver:

Hej piger.
Har lige været ude og gå en tur med kæresten, fordi vi skulle ned og have lidt at spise, men efter vi havde gået i ca et kvarters tid begynder det lige så stille at give sådan nogle jag oppe i underlivet og omkring skambenet.. Til at starte med var det ikke rigtig så slemt, men det blev værre og værre og til sidst så slemt at jeg virkelig skulle støtte mig op af min kæreste og kunne slet ikke gå, blev bare nød til at stå stille da det gjorde så ondt.

Jeg gik lidt i panik og bad ham finde nummeret til fødegangen og imens han ledte efter nummeret i sin mobil satte jeg mig ned og pludselig holdt de op.. Frygtede lidt at det ville komme igen da vi gik hjem af men det var kun meget lidt det nev, og nu hvor jeg er kommet ned og sidde her hjemme er det næsten holdt helt op..

// Sara Alrø 38+2.

Altså det havde jeg også der omkring .. Fandt aldrig ud af hvad det var  Men der gik i hvert fald et par uger inden jeg fødte .. Men kan desværre ikke hjælpe .. Kunne da være meget rart hvis der snart skete noget 

Anmeld

14. maj 2011

Saram

morethanperfect skriver:

Altså det havde jeg også der omkring .. Fandt aldrig ud af hvad det var  Men der gik i hvert fald et par uger inden jeg fødte .. Men kan desværre ikke hjælpe .. Kunne da være meget rart hvis der snart skete noget 

Hm, ja ved godt nok heller ikke hvad i alverden det er for noget..

Synes bare det var lidt mærkeligt og nu har jeg bare sådan lidt "mens" agtige smerter..

Men ja kunne være skønt hvis der snart kom skub i det i stedet for det her halve optakts agtige haløj.

Anmeld

14. maj 2011

morethanperfect

Saram skriver:

Hm, ja ved godt nok heller ikke hvad i alverden det er for noget..

Synes bare det var lidt mærkeligt og nu har jeg bare sådan lidt "mens" agtige smerter..

Men ja kunne være skønt hvis der snart kom skub i det i stedet for det her halve optakts agtige haløj.

Sender ve støv til dig søde 

Anmeld

14. maj 2011

Saram

morethanperfect skriver:

Sender ve støv til dig søde 

Mange tak søde.

Tror dit ve-støv virkede lidt, fik ihvertfald noget jeg er ret overbevist om var veer og det lød også på jormoderen som om at det var veer, men de er nu gået helt i stå igen.

Anmeld

15. maj 2011

morethanperfect

Saram skriver:

Mange tak søde.

Tror dit ve-støv virkede lidt, fik ihvertfald noget jeg er ret overbevist om var veer og det lød også på jormoderen som om at det var veer, men de er nu gået helt i stå igen.

Såå må jeg jo sende noget mere !!! 

Anmeld

15. maj 2011

Rebecca55

Saram skriver:

Hej piger.

// Sara Alrø 38+2.

Jeg venter trillinger og to af mine ligger i hovedstilling ned imod skambenet, hvilket gør at det gør vildt ondt når jeg går eller bare skal bevæge benene. Lægen sagde også at det er en kombi af det og så fordi mit underlivet giver sig så hurtigt, for at være klar til en fødsel. Så mon ikke det er hen af det samme hos dig...!!

Anmeld

15. maj 2011

Mikkel's mor <3

syntes lidt det lyder som hovedet der har sat sig fast..

Anmeld

15. maj 2011

Saram

Jennifer skriver:

syntes lidt det lyder som hovedet der har sat sig fast..

Ja den tanke strejfede mig også igår om det kunne være det, kan bare ikke få det til at passe at det kunne gøre SÅ ondt?

Og da jeg kom hjem igår blev det faktisk værre så fik ringet til fødegangen og hende jordmoderen nævnte intet om at det kunne være hovedet der havde sat sig fast.. Tror hun var ret sikker på det var veer. De er desværre bare gået helt i sig selv igen.. 

Anmeld

15. maj 2011

Mikkel's mor <3

Saram skriver:

Ja den tanke strejfede mig også igår om det kunne være det, kan bare ikke få det til at passe at det kunne gøre SÅ ondt?

Og da jeg kom hjem igår blev det faktisk værre så fik ringet til fødegangen og hende jordmoderen nævnte intet om at det kunne være hovedet der havde sat sig fast.. Tror hun var ret sikker på det var veer. De er desværre bare gået helt i sig selv igen.. 

okay,mærkeligt.. jeg kunne intet da hovedet satte sig fast det gjorde virkelig ondt, kan slet ikke beskrives.. og så føles det som om at man går med en bold mellem benene..
hvornår skal du til jm igen ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.