melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

sne190810

Ja, Frankrig vinder sgu nok ikke år i med den sjat opera-lignende ting, ham gutten med det sjove hår lige har formået at synge.

Åh gud, hvor er det dårligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Mimic

sne190810 skriver:

Ja, Frankrig vinder sgu nok ikke år i med den sjat opera-lignende ting, ham gutten med det sjove hår lige har formået at synge.

Åh gud, hvor er det dårligt.

frankrig er dem bookmakerne tror mest på

men ja, irland er da helt fantastiske...

og hvad sker der liiige for Italien der spiller lige nu?? det lyder da forfærdeligt

Anmeld

14. maj 2011

sne190810

Mimic skriver:

frankrig er dem bookmakerne tror mest på

men ja, irland er da helt fantastiske...

og hvad sker der liiige for Italien der spiller lige nu?? det lyder da forfærdeligt

Altså jeg sidder og undrer mig over hvorfor jeg i alverden sidder og ser det?  Er helt alene hjemme, og kan bestemme over tv'et som det passer mig.   Men det hænger nok sammen med jeg er lidt doven, og ikke gider rejse mig for at skifte kanal. (har ingen fjernbetjening!)

Anmeld

14. maj 2011

twinny

ser aldrig MGP, men i år bliver det til det, da der ikk er andet...  Og det er da bare det rene  De kan jo ikk synge...

Anmeld

14. maj 2011

FrkLarsen

Ja, vi sidder og ser mgp :-) . 

Jeg synes ikke der har været nogen overdrevet gode sange, og er heller ikke særlig vild med Danmarks :-) 

Anmeld

14. maj 2011

Mimic

sne190810 skriver:

Altså jeg sidder og undrer mig over hvorfor jeg i alverden sidder og ser det?  Er helt alene hjemme, og kan bestemme over tv'et som det passer mig.   Men det hænger nok sammen med jeg er lidt doven, og ikke gider rejse mig for at skifte kanal. (har ingen fjernbetjening!)

det meste af det musik der er med er da en gang L...

jeg hepper stadig på danmark eller Irland...

fatter heller ikke at jeg ikke bare går i seng...

Anmeld

14. maj 2011

N&J

Jeg ser det, ikke med den samme iver som tidligere, men er helt klart vild med Danmark sang.. jeg bliver bare i godt humør af den.. 

Anmeld

14. maj 2011

Mimic

kan nu også godt lide rumænien

men hvad skete der liiige for moldavien?? de der hatte, Jøsses...

Anmeld

14. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
KaLee skriver:

Jeg har det kørende - opdagede først at der var MGP i aften da det startede... Men der er intet andet i TV... 

Har ikke hørt den danske sang, så aner det ikke.. Men ærger mig over at Island ikke er med, for den ville jeg gerne have hørt - læste om sangen og historien, og synes alene det var "fortjent" til en finaleplads 

Island er skam med - de skal på som nr. 21

Anmeld

14. maj 2011

Lou87

Sidder også i sofaen.. MEN..
Det er generalt noget lort de fleste sange synes jeg..
Slet ikke det klassiske melodi grand mere, ikk engang det danske.

Indtil videre stemmer jeg på danmarks.. englands.. og ihh nu glemte jeg og se nr - men nr 17 der li har været der... den blir man da i melodi grand prix humør af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.