melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
32 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

NoName

Hej piger,

skal i se MGP i aften???

hvem sys i skal vinde, og tror i DK har en chance i år????

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Mimic

Skal se det, men synes ikke det er det samme som det var engang, der er gået for meget profit i det..

tror Danmark har en god chance, synes mildest talt de andre sange er en gang hø.

Anmeld

14. maj 2011

Holbæktrunten

Nej, jeg gider dælme ikke - der er alt for meget kattejammer mellem de gode, og de gode skal jeg nok få hørt før eller siden 

Jeg tror jeg smækker en film på og laver en spand popcorn og varm kacao i stedet

(min svigerinde ville kvæle mig hvis hun læste det her, haha)

Anmeld

14. maj 2011

NoName

Mimic skriver:

Skal se det, men synes ikke det er det samme som det var engang, der er gået for meget profit i det..

tror Danmark har en god chance, synes mildest talt de andre sange er en gang hø.

nje det er bestemt ikke som DENGANG - tiderne forandrer sig og mgp må jo følge med, men jeg gir dig ret der er gået lidt for meget profit i det...

jeg så lidt af semifinalen i tirsdags - og ohh my good en gang L.Å.R.T, så ud fra det vil jeg også vurdere vores chance som god, især når vi ikke lige pt er i europæisk/politisk modvind....

Anmeld

14. maj 2011

NoName

Holbæktrunten skriver:

Nej, jeg gider dælme ikke - der er alt for meget kattejammer mellem de gode, og de gode skal jeg nok få hørt før eller siden 

Jeg tror jeg smækker en film på og laver en spand popcorn og varm kacao i stedet

(min svigerinde ville kvæle mig hvis hun læste det her, haha)

enig, der er meget elendig musik imellem, meeeeen det er nu hyggeligt og en tradition at se mgp....

men god fornøjelse med din film....

Anmeld

14. maj 2011

Holbæktrunten

noname skriver:

enig, der er meget elendig musik imellem, meeeeen det er nu hyggeligt og en tradition at se mgp....

men god fornøjelse med din film....

Hehe, jeg er normalt meget glad for traditioner... Men af en eller anden grund har det der MGP bare aldrig fænget her...

Jo tak, og god fornøjelse med musikken 

Anmeld

14. maj 2011

Vial

Tror jeg går i seng. Det kan altså ikke fange mig mere. Det bliver værre og værre for hvert år.

Har endda kun nået at se en falsk fine på strenge..

Anmeld

14. maj 2011

Rkb25

Jeg har indtaget sofaen og tændt for dr1, og fjernbetjeningen bliver ikke rørt før mgp er slut!!!

Anmeld

14. maj 2011

eElak

Jeg har det kørende - opdagede først at der var MGP i aften da det startede... Men der er intet andet i TV... 

Har ikke hørt den danske sang, så aner det ikke.. Men ærger mig over at Island ikke er med, for den ville jeg gerne have hørt - læste om sangen og historien, og synes alene det var "fortjent" til en finaleplads 

Anmeld

14. maj 2011

4kløver

Ser det hver år. Syndes at det er hyggelig selv om der til tider er noget lorte musik. Dk tror jeg ikke på i år. Men vis jeg skal vælge en bliver det irland.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.