Jeg har et stort temprement, og jeg beklager mig, intet er godt nok!! jeg har Hus, barn , bil og hund, og det stadig ikk godt nok.. beklager mig sta dig over alt.
manden gør alt forkert, jeg sviner ha m til ofte og jeg siger dumme ting om hans opdragelse og familie, jeg siger han ik kan finde ud af at passe vores datter og jeg siger han snart burde gøre sig umage ellers smutter vi. jeg siger tit jeg tager forældre myndighed og flytter. at han er dum og er mere kælling end en mand. jeg gider ikk ha sex for tiden. det eneste jeg vil er mit barn, som jeg elsker og elsker at bruge tid på. Men udenom alt det, elsker jeg min kæreste højt, vi er ikke uvenner, jeg får bare de Flip i hovedet hver dag, nogle varer længere tid end andre dage og nogle dage siger jeg kun 1 ting eller brok , og ikke 10000 ting... jeg kan Råbe og skrige , har lyst til at smadre ting.
Før jeg fik min datter, smadrede jeg telefoner og smækkede døre, jeg kunne skrige pis aaaaaaaaaaaaaaaa ossv osv osv.... jeg blir helt hysterisk af ingenting..
det svært at forklare..
mit barn elsker jeg højt , mere end andet.. måske det bare fylder mere end ham. men det faktisk synd for ham, jeg er soim en tikkende bombe og alle mine venner siger jeg er ikke altid er lige sød mod ham, han gør alt ! for mig...
hva fanden er det galt med mig
Anmeld