Nu ved jeg ikke rigtig hvad man kan være bekendt at forvente af sin svigerfamilie.
Men synes faktisk du er lidt hård ved dine svigerforældre. Man kan altså ikke forvente at de skal købe alle mulige ting til deres barnebarn. Det er, i mine øjne, forældrenes job at sørge for at barnet har hvad det skal bruge. At din mor så køber ind i 'vildskab' er jo sådan set ikke dine svigerforældres problem. De har bare valgt at deres barnebarn ikke skal have hele tiden.
Her har vi 'leveret' det første barnebarn/oldebarn i både min familie og kærestens familie, så der bliver RIGTIG forkælet når vi ser hinanden. Vi ser mine forældre flere gange om ugen, men de bor så også kun 5 km fra os. Mine svigerforældre bor så omkring 200 km væk, så dem ser vi ikke så tit som vi nok gerne ville, men sådan er det jo når afstanden er som den er.
Jeg for venter absolut ikke at alle bedste- og oldeforældrene køber noget til Silas hver gang vi ser dem. Vil nærmere sige at de køber for meget. Han skal ikke lærer at han får hele tiden. Han er godt nok kun 4 måneder gammel men tror ikke sådan lige at de stopper med at købe til ham bare fordi han bliver ældre 
Det med at din kærestes familie er upersonlig osv. Det ved jeg nu ikke rigtig. Vi giver også hånd i min familie når vi er til familie komsammen. Vi gør det af ren og skær høflighed. Det samme gør man i min kærestes familie. Kan faktisk ikke rigtig se at det er upersonligt. Men det er nok bare mig der ikke er så meget til alt det krammeri der er i nogen familier 
Anmeld