Hvad giver I i bilforsikring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Vi giver 7500, men det er pga typen

Er det en racer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

malou

Eva skriver:

Det har ikke betydning....kan jeg se... og ja, skal have fuld på, det kan ikke betale sig andet, koster det samme næsten...

Nu kan jeg ikke se hvor i landet du bor... men normalt har det betydning hvor man bor.. om der er garage eller carport, hvorlænge du har haft kørekort, bilens mærke... en volvo er jo klart billigere end en bmw f.eks. men jeg synes det lyder som en meget billig forsikring du har fået tilbudt der.

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Eva skriver:

og hvor er I forsikret henne??

Nu skal jeg jo til at forsikring mig for første gang når jeg køber bilen...og så er jeg lidt nysgerrig hvad I andre giver.

Knus Eva.

Puha vi giver 8800 kr for en ANSVARSFORSIKRING... ved GF... Og vi har en gammel bil fra 90... (men tror nok at det har en smule at gøre med da jeg kørte galt sidste år i maj og smadret bilen og en anden bil....)

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

malou skriver:

Nu kan jeg ikke se hvor i landet du bor... men normalt har det betydning hvor man bor.. om der er garage eller carport, hvorlænge du har haft kørekort, bilens mærke... en volvo er jo klart billigere end en bmw f.eks. men jeg synes det lyder som en meget billig forsikring du har fået tilbudt der.

De spørger ikke om garage...jeg bor på falster..og det er da dejligt at min store gamle volvo er en billig bil at forsikre...den er tilgengæld super sikker så det er kun derfor jeg har den. For den er vidst ikke så økonomisk ellers...
Men så skal jeg måske nok bare sige til den forsikring.
Knus..

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Puha vi giver 8800 kr for en ANSVARSFORSIKRING... ved GF... Og vi har en gammel bil fra 90... (men tror nok at det har en smule at gøre med da jeg kørte galt sidste år i maj og smadret bilen og en anden bil....)

Ej, øv øv....vi lavede en lille....hmm, skift af forsikring netop til GF for 2½ år siden og startede på nul og det var til under 4000kr...
Øv, at give så meget....min x har også smadret både vores og en anden bil for nogle år siden...
Knus..

Anmeld

11. november 2008

Karina

vi giver 5600 for en C5 st. car, 2,2 weekend ved IF - har lige fået tjekket forsikringer ved banken og der kunne de ikke hamle op med den pris deres var 2000 dyre. Vi er begge elitebilister - så det kan nok ikke gøres billigere for den type bil.

Anmeld

11. november 2008

charlottekri

vi giver 8000 for kasko ved vestjyland, og det er rimelig billigt eftersom vi er 22 begge 2... men det er også kun fordi mine forældre har samme forsikringsselskab.

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Karina skriver:

vi giver 5600 for en C5 st. car, 2,2 weekend ved IF - har lige fået tjekket forsikringer ved banken og der kunne de ikke hamle op med den pris deres var 2000 dyre. Vi er begge elitebilister - så det kan nok ikke gøres billigere for den type bil.

Hvor vildt.....ja, jeg holder da vidst bare fast i min pris så-griner-selvom jeg synes det er mange penge...

Anmeld

11. november 2008

Christinahr

Vi gav 7500 inkl kasko for vores toyota st fra 96, men du skal tænke på det kommer an på alder, postnummer, bil mm

Der er rigtig meget forskel og 4000 er i mine øjne rigtig billigt.

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Ej, øv øv....vi lavede en lille....hmm, skift af forsikring netop til GF for 2½ år siden og startede på nul og det var til under 4000kr...
Øv, at give så meget....min x har også smadret både vores og en anden bil for nogle år siden...
Knus..

Ja det er rigtig øv.. Jeg ved ikke hvad vi startede på da vi skiftede til GF.... (som var den eneste forsikring der ville bil forsikre os....) Vi kunne også have fået det billigere hvis jeg ville skrive under på at jeg ikke generværvede mit kørekort... (hvilket jeg self. ikke ville underskrive)
Men det er kun det første år vi skal give 8800, så falder vi til 4400.. Så det er til at overkomme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.