Hvad giver I i bilforsikring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. november 2008

Honningblomst

og hvor er I forsikret henne??

Nu skal jeg jo til at forsikring mig for første gang når jeg køber bilen...og så er jeg lidt nysgerrig hvad I andre giver.

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

malou

Jeg bor i Sverige så det kan jeg desværre ikke bidrage til... vores forsikringer herover er jo MEGA billige i forhold til i Danmark. Hvilket vores biler og børnepasninger også er... SKØNT land Men hvis du ikke har haft en bil forsikret før i dit navn så starter du jo på et højt trin ellers spørg dit forsikrings selskab om hvad du får i procenter hvis alle dine forsikringer er samlet eet sted!! Knus Malou

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

malou skriver:

Jeg bor i Sverige så det kan jeg desværre ikke bidrage til... vores forsikringer herover er jo MEGA billige i forhold til i Danmark. Hvilket vores biler og børnepasninger også er... SKØNT land Men hvis du ikke har haft en bil forsikret før i dit navn så starter du jo på et højt trin ellers spørg dit forsikrings selskab om hvad du får i procenter hvis alle dine forsikringer er samlet eet sted!! Knus Malou

Jeg har været forsikret der og skal nu for første gang selv, ellers stod min x der...jeg skal give 3700kr inkl. kasko...ja, det er mange penge, men derfor jeg ville høre hvad andre giver??
Knus..

Anmeld

11. november 2008

Anja

4358 kr om året for en kasko forsikring på en stationcar fra 2005

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Anja skriver:

4358 kr om året for en kasko forsikring på en stationcar fra 2005

Det var da meget...er det ikke??

Anmeld

11. november 2008

malou

skal du have fuld forsikring på volvoen? hvor gammel er den og hvad har den kørt?

Anmeld

11. november 2008

Anja

Eva skriver:

Det var da meget...er det ikke??

Nej, jeg mener ikke det er meget for en nyere bil - det tæller jo med, hvornår bilen er fra ...

Det var i al fald noget af det billigste vi kunne finde, da vi lavede forskringsskifte for et års tids siden. Har lærerstandens brandforsikring.

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Anja skriver:

Nej, jeg mener ikke det er meget for en nyere bil - det tæller jo med, hvornår bilen er fra ...

Det var i al fald noget af det billigste vi kunne finde, da vi lavede forskringsskifte for et års tids siden. Har lærerstandens brandforsikring.

Her hvor jeg er forsikret er der ikke forskel om den er fra 2005 eller 95....har lige tjekket det nemlig.
Så lige meget hvad, så siger den mellem 3700 og 3900kr...men så skal jeg da nok bare taget den.
Det er jo en stor bil og med en del heste, tilgengæld er det ikke lige en mand kører stærkt i...
Knus og tak for svar...

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

skal du have fuld forsikring på volvoen? hvor gammel er den og hvad har den kørt?

Det har ikke betydning....kan jeg se... og ja, skal have fuld på, det kan ikke betale sig andet, koster det samme næsten...

Anmeld

11. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi giver 7500, men det er pga typen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.