Noget føles anderledes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Anonym trådstarter

Er jeg bare paranoid? Jeg er godt nok kun halvvejs i graviditeten, og man skal ikke mærke liv hver dag, men alligevel.. Synes bebs var lidt stille i går. Mærkede liv, men h*n plejer at være mega meget aktiv hver dag, så man ikke er i tvivl. I dag har jeg ikke rigtig mærket liv so far pånær lidt småpuf i morges, som ikke var så tydelige. Det kan nå at komme. Jeg har dyrket motion for ikke så længe siden i dag, og det kan vel godt vugge bebs lidt i søvn? Jeg ved godt jeg skal acceptere at man ikke mærker liv hver dag endnu, men nu har jeg jeg jo mærket liv hver dag i mange uger..

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Piger?

Anmeld

14. maj 2011

maryjane

Har det lidt på samme måde. Så, ved ikke om det har noget at sige. Men kigger lige med her, håber det er ok.

Anmeld

14. maj 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Piger?

Jeg er bange for at jeg ikke kan give dig noget, men jeg er halvvejs og har kun få gange og utydeligt mærket liv. Men jeg ved da ikke, fordi jeg fik at vide af min jordmoder at man lærte sit barns aktivitetsnivau at kende og hun sagde at hvis det ændrede sig markant pludseligt skulle jeg ikke tøve med at ringe.... så jeg ville nok ringe til min jordmoder og høre hende ad

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Har det lidt på samme måde. Så, ved ikke om det har noget at sige. Men kigger lige med her, håber det er ok.

Det er i orden  

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Jeg er bange for at jeg ikke kan give dig noget, men jeg er halvvejs og har kun få gange og utydeligt mærket liv. Men jeg ved da ikke, fordi jeg fik at vide af min jordmoder at man lærte sit barns aktivitetsnivau at kende og hun sagde at hvis det ændrede sig markant pludseligt skulle jeg ikke tøve med at ringe.... så jeg ville nok ringe til min jordmoder og høre hende ad

Puha, det er helt bekymrende.. Tænker om jeg skal ringe til fødegangen, hvis jeg ikke mærker liv her i løbet af aftenen.  Jordemoderen har jo lukket nu.. Hader at blive nervøs

Anmeld

14. maj 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Puha, det er helt bekymrende.. Tænker om jeg skal ringe til fødegangen, hvis jeg ikke mærker liv her i løbet af aftenen.  Jordemoderen har jo lukket nu.. Hader at blive nervøs

Det tror jeg altså jeg havde gjordt, hvis bebs har været så aktiv og så pludselig ikke er det. Om ikke andet så kan de vel berolige en med at de mener at der er noget.

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Det tror jeg altså jeg havde gjordt, hvis bebs har været så aktiv og så pludselig ikke er det. Om ikke andet så kan de vel berolige en med at de mener at der er noget.

Man får bare hurtigt den der tanke med, at man ikke vil være paranoid og i vejen. Prøver lige at drikke isvand og puffe til maven og se om det hjælper

Anmeld

14. maj 2011

Ciss

Jeg tror, det er bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt. Det er jo ikke sikkert det betyder noget, men det ved fagfolkene sikkert mere om.

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg tror, det er bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt. Det er jo ikke sikkert det betyder noget, men det ved fagfolkene sikkert mere om.

Jeg har lige haft ringet ind, fordi der ikke var nogen reaktion på isvand eller puf, men hun var sådan lidt skeptisk. Altså jeg har jo for nylig fået at vide, at fordi jeg mærkede liv så tidligt, skulle jeg være obs på forandringer noget før, og derfor sagde hun også, at jeg KUNNE komme ind og få hørt om der var hjertelyd, men hun personligt ikke var bekymret når jeg ikke var længere henne. Fordi baby kan have vendt sig og sparke indad.. Så vi aftalte at hvis der ikke rigtig var aktivitet i morgen stadig, så kunne jeg ringe ind igen og blive checket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.