Netop overstået shoppingtur i Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Nadia&Daniel

Wampires skriver:

på puslebordet???

hmm havde jeg ikke lige overvejet...

hehe vi er enige herhjemme om at sut ikke er noget vi vil bruge

hvordan på puslebordet? istedet for et håndklæde under baby eller???

Ja, istedet for håndklæde.. Laura bruger kun sutten til at falde i søvn med, derefter falder den ud af munden, og så kan vi enten tage den helt væk eller uden i siden af sengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

An&Jo

jeg havde over 100 stofbleer da han blev født, idag er han 13 mdr gammel og har måske 30 tilbage fordi de er blevet ødelagt af noget der er kommet på osv..

Jeg brugte dem på puslebordet, til at have under hovedet når han sov (til at opsamle gylp så det ikke ramte madrassen) der blev skiftet i vugge og lift hver eneste dag, og nogen dage flere gange om dagen.. derudover har jeg brugt dem til en masse andre ting som foreksempel "dyne" når det var rigtig varmt i sommers..

Jeg havde mange og kunne godt have brugt flere.. synes jeg vaskede meget tit..

Anmeld

16. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

uha.. nu føler jeg mig pludselig fattig i stofbleer...

hmm... altså til sengen har vi sørget for topmadras og sådan en madrasbeskytter som dog ikke må være oppe ved hovedet... og derudover kommer der lagen på...

har selv vaskemaskine og tørretumbler så det at få vasket hver dag er ikke noget problem manden er faktisk bedre til det end mig så kommer nok til at passe godt sammen

vi har snakket lidt om det med dyne/tæppe da jeg har termin i september så regner med det nok stadigvæk er varmt men vil også gerne sikre mig tilfælde af at det er blevet koldt...

vi har som sagt fået ekstra nye håndklæder til brug på puslebord og bad... både store og små... så stofbleerne er i mit hovede "kun" til gylp og savl...

men tror måske vi skal tage og købe nogle flere... de er heller ikke så vildt dyre i Kvickly og kommer i en 3-pak... så vi nupper et par pakker mere i næste måned når der er penge igen

Anmeld

5. juni 2011

Wampires

ville da lige opdatere listen med de ting vi nu har fået anskaffet til lillemanden

Vi har fundet en supersød Autostol med Peter Plys på, som er afprøvet med bilen og bare passer super og sidder fast så den ikke rokker nogen steder overhovedet...

har lige idag været på "Hovsa-tur" fra Roskilde til Helsingør da min plejemor lige så en barnevogn til næsten ingen penge.. så os afsted og se om den kunne være i bilen... kunne den lige akkurat så den er kun til gåture rundt i kvarteret og handleture hvor der ikke skal købes stort ind da vi ikke har så langt til supermarkedet...

har fået en ammepude... et aktivitetstæppe med de der bøjler med ting hængende henover... en uro med musik til over enten sengen eller puslebordet...

har fået købt et par pakker mere af stofbleer og den første pakke rigtige bleer...

og endnu mere tøj så nu er skufferne altså fyldt med tøj han kan bruge frem til omkring jul hvis han kommer til september som terminen er...

tror det var det... skal have vasket al tøjet og sådan imorgen og har planer om at tage billeder af det hele... men er for meget at gå igang med nu med billederne... der er godt nok mange ting efterhånden...

det eneste der mangler er 2 stk dyner... en til barnevognen og en til sengen... vi glemte at tage forbi min plejemor og kigge på den dyne hun havde vi måske kunne bruge.. men så er der jo en undskyldning for at komme derop igen snart

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

Wampires skriver:

ville da lige opdatere listen med de ting vi nu har fået anskaffet til lillemanden

Vi har fundet en supersød Autostol med Peter Plys på, som er afprøvet med bilen og bare passer super og sidder fast så den ikke rokker nogen steder overhovedet...

har lige idag været på "Hovsa-tur" fra Roskilde til Helsingør da min plejemor lige så en barnevogn til næsten ingen penge.. så os afsted og se om den kunne være i bilen... kunne den lige akkurat så den er kun til gåture rundt i kvarteret og handleture hvor der ikke skal købes stort ind da vi ikke har så langt til supermarkedet...

har fået en ammepude... et aktivitetstæppe med de der bøjler med ting hængende henover... en uro med musik til over enten sengen eller puslebordet...

har fået købt et par pakker mere af stofbleer og den første pakke rigtige bleer...

og endnu mere tøj så nu er skufferne altså fyldt med tøj han kan bruge frem til omkring jul hvis han kommer til september som terminen er...

tror det var det... skal have vasket al tøjet og sådan imorgen og har planer om at tage billeder af det hele... men er for meget at gå igang med nu med billederne... der er godt nok mange ting efterhånden...

det eneste der mangler er 2 stk dyner... en til barnevognen og en til sengen... vi glemte at tage forbi min plejemor og kigge på den dyne hun havde vi måske kunne bruge.. men så er der jo en undskyldning for at komme derop igen snart

Det lyder da som om, I har det hele klart til at den lille kommer

Så er der kun tilbage at vente heeeelt til September

Anmeld

6. juni 2011

Wampires

Nessie skriver:

Det lyder da som om, I har det hele klart til at den lille kommer

Så er der kun tilbage at vente heeeelt til September

XD

nemmerlig der er MEGET lang tid til føles det... specielt fordi vi er ved at være så klar som man kan blive med alt det andet...

har lige opdaget at det vaskefad vi havde købt til puslebordet ikke er opdelt så vi skal lige ud og kigger om vi kan finde et der er det... og ellers må han vaskes oppefra og ned...

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

Wampires skriver:

XD

nemmerlig der er MEGET lang tid til føles det... specielt fordi vi er ved at være så klar som man kan blive med alt det andet...

har lige opdaget at det vaskefad vi havde købt til puslebordet ikke er opdelt så vi skal lige ud og kigger om vi kan finde et der er det... og ellers må han vaskes oppefra og ned...

Vi havde også et opdelt, kæresten syntes det var lidt fjollet, men jeg syntes nu det var meget rart

Anmeld

6. juni 2011

LC

Lyder til at du er ved at have styr på det hele

Super du fik fat i flere stofbleer, havde selv omkring 30-40 stykker, og det var ikke så mange. Men kommer også meget and på om du har en baby der gyllper konstant, eller en der stort set ikke gylper. Men du kan jo købe flere når i har fået baby, hvis du finder ud af det er for lidt...

Anmeld

6. juni 2011

Wampires

LC skriver:

Lyder til at du er ved at have styr på det hele

Super du fik fat i flere stofbleer, havde selv omkring 30-40 stykker, og det var ikke så mange. Men kommer også meget and på om du har en baby der gyllper konstant, eller en der stort set ikke gylper. Men du kan jo købe flere når i har fået baby, hvis du finder ud af det er for lidt...

hehe ja og ellers så står der en vaskemaskine og tørretumbler i køkkenet som man lige smider dem ind i mens baby sover

når døren er lukket derudtil kan man næsten ikke høre det...

12 stk stofbleer i alt og en masse nye håndklæder der kun er til baby... og så er der vaskeklude og hagesmækker... så tror vi klarer den med de 12 stk indtil videre og så kan vi altid købe flere hvis der er behov for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.