Netop overstået shoppingtur i Ikea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Så er vi ved at være klar herhjemme til lillemanden der kommer til september..

kærestens lillebror kørte da han har anhængertræk og så var vi afsted i Ikea...

har købt følgende:

Tremmeseng (der kan hæves og sænkes i 2 niveauer)

madras

topmadras

madrasbeskytter

sidebeskytter (sådan noget stof så han ikke får sin arm fast imellem tremmerne)

Højstol

Pude til støtte i højstolen

"bord" til højstolen (sådan en plastikplade der sættes på højstolen med en høj kant så der ikke flyver ligeså meget på gulvet)

Hagesmækker (købte 2 pakker med 5 stk pr. pakke i forskellige farver)

vaskeklude (købte 2 pakker med 10 i hver pakke med forskellige farvede stropper)

Puslebord

Puslepude

blespand, balje (kom i en samlet pakke til at hænge på puslebordets side)

potte

badekar

Gitter til dørkarmen

puha nu føler jeg mig meget mere afslappet selvom vi stadig mangler nogen ting... føler at vi ligesom er med nu med tingene...

så mangler vi "bare" barnevognen og autostolen...

og så lidt tøj til lillemanden... har allerede 15 bodystockings i 3 forskellige størrelser... en hue... en tyk trøje/jakke i fleece... 3 par strømper... 2 par strømpebukser/gamacher.. en sparkedragt uden fødder..

har 12 stk stofbleer.. et babytæppe at pakke ham ind i til hjemturen... nye håndklæder i super blødt bomuld, har 2 pakker med 1 stort og 1 lille og 2 pakker med 2 store pr. pakke...

har en mistanke om at når vi besøger min plejefamilie i forbindelse med babyshopping af tøj vil hun nok spørge til barnevognen og foreslå at enten hjælpe os med at betale eller give os den sammen med nogen af de andre i plejefamilien... sådan som hun er nu så ville det undre mig hvis hun ikke spurgte ind til det på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Nessie

Ja, det ser da ud til at I er ved at være klar til at den lille kommer

Held og lykke med det hele

Anmeld

14. maj 2011

Wampires

Nessie skriver:

Ja, det ser da ud til at I er ved at være klar til at den lille kommer

Mange tak ja synes vi er ved at være godt med

Anmeld

14. maj 2011

nilletøz

Wampires skriver:

Så er vi ved at være klar herhjemme til lillemanden der kommer til september..

kærestens lillebror kørte da han har anhængertræk og så var vi afsted i Ikea...

har købt følgende:

Tremmeseng (der kan hæves og sænkes i 2 niveauer)

madras

topmadras

madrasbeskytter

sidebeskytter (sådan noget stof så han ikke får sin arm fast imellem tremmerne)

Højstol

Pude til støtte i højstolen

"bord" til højstolen (sådan en plastikplade der sættes på højstolen med en høj kant så der ikke flyver ligeså meget på gulvet)

Hagesmækker (købte 2 pakker med 5 stk pr. pakke i forskellige farver)

vaskeklude (købte 2 pakker med 10 i hver pakke med forskellige farvede stropper)

Puslebord

Puslepude

blespand, balje (kom i en samlet pakke til at hænge på puslebordets side)

potte

badekar

Gitter til dørkarmen

puha nu føler jeg mig meget mere afslappet selvom vi stadig mangler nogen ting... føler at vi ligesom er med nu med tingene...

så mangler vi "bare" barnevognen og autostolen...

og så lidt tøj til lillemanden... har allerede 15 bodystockings i 3 forskellige størrelser... en hue... en tyk trøje/jakke i fleece... 3 par strømper... 2 par strømpebukser/gamacher.. en sparkedragt uden fødder..

har 12 stk stofbleer.. et babytæppe at pakke ham ind i til hjemturen... nye håndklæder i super blødt bomuld, har 2 pakker med 1 stort og 1 lille og 2 pakker med 2 store pr. pakke...

har en mistanke om at når vi besøger min plejefamilie i forbindelse med babyshopping af tøj vil hun nok spørge til barnevognen og foreslå at enten hjælpe os med at betale eller give os den sammen med nogen af de andre i plejefamilien... sådan som hun er nu så ville det undre mig hvis hun ikke spurgte ind til det på den måde...

Ja i er vidst klar til at lillemanden kommer...

Jeg husker det selv da jeg ventede min "lille dreng" som nu er en stor dreng..

Men ser i også mangler en autostol, så vil da lige sige at jeg har en til salg som næsten ikke er brugt (max 4 gange)

Ved godt det er lidt uføfligt at masse mig ind på den måde, håber det er okey...

Anmeld

15. maj 2011

Wampires

nilletøz skriver:

Ja i er vidst klar til at lillemanden kommer...

Jeg husker det selv da jeg ventede min "lille dreng" som nu er en stor dreng..

Men ser i også mangler en autostol, så vil da lige sige at jeg har en til salg som næsten ikke er brugt (max 4 gange)

Ved godt det er lidt uføfligt at masse mig ind på den måde, håber det er okey...

Helt iorden

vi har det sådan at lige med autostol vil vi helst ud og have fat i en vi er sikre på passer i vores bil...

den skal købes via værkstedet da Ford har deres eget mærke af autostole til deres modeller...

barnevognen bliver noget med at vi tager en køretur rundt i de forskellige butikker der sælger sådanne og prøver os frem med hvad der kan være i bilens bagagerum... den skal kunne være der pakket sammen og helst gerne med plads til bare en enkelt indkøbspose også..

Anmeld

15. maj 2011

nilletøz

Wampires skriver:

Helt iorden

vi har det sådan at lige med autostol vil vi helst ud og have fat i en vi er sikre på passer i vores bil...

den skal købes via værkstedet da Ford har deres eget mærke af autostole til deres modeller...

barnevognen bliver noget med at vi tager en køretur rundt i de forskellige butikker der sælger sådanne og prøver os frem med hvad der kan være i bilens bagagerum... den skal kunne være der pakket sammen og helst gerne med plads til bare en enkelt indkøbspose også..

Ok ja så kan jeg godt se den skal være lidt speciel...

Håber i finder det i søger efter...

Anmeld

15. maj 2011

Nadia&Daniel

Lige et godt råd  I kommer til at skulle bruge mange stofbleer  vi havde 50 klar til Laura, og kunne snilt have brugt flere

Anmeld

16. maj 2011

Wampires

Nadia&Daniel skriver:

Lige et godt råd  I kommer til at skulle bruge mange stofbleer  vi havde 50 klar til Laura, og kunne snilt have brugt flere

wow 50 stk.. var det også kun til gylp osv???

vi køber alm. bleer og stofbleerne er kun til når der ammes og lignende for at undgå gylp på møbler og sådan...

Anmeld

16. maj 2011

Nadia&Daniel

Wampires skriver:

wow 50 stk.. var det også kun til gylp osv???

vi køber alm. bleer og stofbleerne er kun til når der ammes og lignende for at undgå gylp på møbler og sådan...

Nej, bruger dem også til puslebordet og til at have sutten i..

Anmeld

16. maj 2011

Wampires

Nadia&Daniel skriver:

Nej, bruger dem også til puslebordet og til at have sutten i..

på puslebordet???

hmm havde jeg ikke lige overvejet...

hehe vi er enige herhjemme om at sut ikke er noget vi vil bruge

hvordan på puslebordet? istedet for et håndklæde under baby eller???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.