Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Så er vi ved at være klar herhjemme til lillemanden der kommer til september..
kærestens lillebror kørte da han har anhængertræk og så var vi afsted i Ikea...
har købt følgende:
Tremmeseng (der kan hæves og sænkes i 2 niveauer)
madras
topmadras
madrasbeskytter
sidebeskytter (sådan noget stof så han ikke får sin arm fast imellem tremmerne)
Højstol
Pude til støtte i højstolen
"bord" til højstolen (sådan en plastikplade der sættes på højstolen med en høj kant så der ikke flyver ligeså meget på gulvet)
Hagesmækker (købte 2 pakker med 5 stk pr. pakke i forskellige farver)
vaskeklude (købte 2 pakker med 10 i hver pakke med forskellige farvede stropper)
Puslebord
Puslepude
blespand, balje (kom i en samlet pakke til at hænge på puslebordets side)
potte
badekar
Gitter til dørkarmen
puha nu føler jeg mig meget mere afslappet selvom vi stadig mangler nogen ting... føler at vi ligesom er med nu med tingene...
så mangler vi "bare" barnevognen og autostolen...
og så lidt tøj til lillemanden... har allerede 15 bodystockings i 3 forskellige størrelser... en hue... en tyk trøje/jakke i fleece... 3 par strømper... 2 par strømpebukser/gamacher.. en sparkedragt uden fødder..
har 12 stk stofbleer.. et babytæppe at pakke ham ind i til hjemturen... nye håndklæder i super blødt bomuld, har 2 pakker med 1 stort og 1 lille og 2 pakker med 2 store pr. pakke...
har en mistanke om at når vi besøger min plejefamilie i forbindelse med babyshopping af tøj vil hun nok spørge til barnevognen og foreslå at enten hjælpe os med at betale eller give os den sammen med nogen af de andre i plejefamilien... sådan som hun er nu så ville det undre mig hvis hun ikke spurgte ind til det på den måde...
Anmeld