Tricks til vand i fødderne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

TheLittleOne

Som overskriften lyder.... HJÆLP  tager imod alle tips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Ayasmor

Drik masser af vand, og sørg for at aflaste så meget som muligt.. Hæv benene når du kan komme til det, og sov evt. med benene hævet på en pude

Anmeld

14. maj 2011

Kloster

Venepumpeøvelser....

Anmeld

14. maj 2011

Muffinmus

enig, og så sov med fødderne kidt hævet, og svøm.... eller gå til anden form for motion, gymnatik eller lign.

Anmeld

14. maj 2011

Den lykkelige

Jeg havde også vildt meget vand i fødder og ben..
https://www.baby.dk/debat/88789pi1/graviditet/nu-uden-ankler--avvvv---kom-nu-ud-.aspx

Det eneste der hjalp på mig var at føde..  og der gik endda ca 1-1,5 uge før det var ude af kroppen..  Føler virkelig med dig.. hvor langt er du henne??

Anmeld

15. maj 2011

TheLittleOne

Den lykkelige skriver:

Jeg havde også vildt meget vand i fødder og ben..
https://www.baby.dk/debat/88789pi1/graviditet/nu-uden-ankler--avvvv---kom-nu-ud-.aspx

Det eneste der hjalp på mig var at føde..  og der gik endda ca 1-1,5 uge før det var ude af kroppen..  Føler virkelig med dig.. hvor langt er du henne??

Tak for svar

Jeg er 37+1 og er virkelig blevet trat af at være gravid.. Nu må hun godt melde sig på banen, så mor her kan få sin krop igen!

Jeg sover med benene i vejret, svømmer og laver de øverlser, men syntes ikke at det hjælper

1-1,5 uge efter fødsel ? Øv havde ønsket det ville gå væk med det samme

Anmeld

15. maj 2011

Hailiesmom11

TheLittleOne skriver:

Prøv at undgå salt i maden og drik masser af vand

Og ja som de andre siger fødderne op.. Jeg har døjet med vand i kroppen de sidste 8 uger, men man "vænner" sig til det og det skulle helst gå over igen...

Anmeld

15. maj 2011

TheLittleOne

Wulffi89 skriver:

Prøv at undgå salt i maden og drik masser af vand

Og ja som de andre siger fødderne op.. Jeg har døjet med vand i kroppen de sidste 8 uger, men man "vænner" sig til det og det skulle helst gå over igen...

Jeg har haft det i 2-3 ugers tid nu og syntes bare det bliver værrere og værrere, så tror desværre ikke det er noget jeg vil vende mig til

Anmeld

15. maj 2011

Hailiesmom11

TheLittleOne skriver:

Jeg har haft det i 2-3 ugers tid nu og syntes bare det bliver værrere og værrere, så tror desværre ikke det er noget jeg vil vende mig til

Nej det gør man nok ikke, men man kan ikke rigtig gøre det vilde ved det, men jeg er ca ligeså langt som dig, så kender godt følelsen af at man gerne snart vil havve den bette ud  

Men det eneste man kan gøre er at prøve at ignorere det

Anmeld

15. maj 2011

Lou87

TheLittleOne skriver:

Du bliver nok ikk glad når jeg siger til dig at jeg aldrig fandt noget der hjalp...  

Du kan "afhjælpe" det med venepumpeøvelser, koldt vand, fryseposer og gel, benene oppe så ofte som muligt, støttestrømper, og tjah.. lidt motion måske..

Jeg kunne ikk ha alm sko på, ku kun have klipklappere på..
Og havde først alm sko på igen ca 1,5 uge efter fødsel og måtte ende med og få vanddrivende piller også.

Men glædede mig dog over de 20 kg jeg havde taget på, var næsten vand alt sammen.. For der var kun 5 kg tilbage da jeg tog hjem fra sygehuset

Held og lykke med den sidste del af din graviditet, det lyder nok som næsten umuligt og gøre, men HUSK og nyd den og lad vær og lade dine ømme fødder gøre det alt for surt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.