svimmelhed (hjæælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

Det kan sagtens være din balance nerve... Jeg har noget lign. der dukkede op for en del år siden... Fik dengang nogle søsyge piller... Har senere fundet ud af det bliver tricket hvis jeg ligger med hovedet for lavt når jeg sover... En lidt højere pude har hjulpet meget, men prøv at hør lægen først...

okay hmm må kontakte lægen mandag så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Ploffer

Anonym skriver:

hej piger. jeg vågned midt i nat og skulle op og tisse. kunne mærke da jeg rejste mig at jeg var svimmel da jeg så begynder at gå begynder det hele at sejle skynder mig ud og tisse og i seng ramler ind i sengen og slår min fod. skønt at komme ned at ligge igen.men da jeg så står op her til morgen er jeg statig svimmel og ramte ind i en kant på badværelset så nu er to af min tær revned. jeg er virkelig svimmel og jeg kan ikke ligge mig for vi får gæster idag som er på vej og de er kørt rigtig langt... jeg har den seneste uge døjed med halsbrand og trykkend i brystet har det mon noget at gøre med hinanden.. jeg hsr også haft lidt mens ligne smerter men skal først ha de den 26 dog er min mens meget uregelmæssig... har i nogle råd til hvad jeg kan gøre for ellers bliver det en meget lang dag da vi skal ud og shoppe

Prøv at tage en søsygepille idag... det skulle kunne modvirke svimmelhed i visse tilfælde  Og så kontakt lægen på mandag 

God bedring 

Anmeld

14. maj 2011

Bavianis

Det kunne også lyde meget som jernmangel! Jeg oplevede selv præcis det samme.

Anmeld

14. maj 2011

Muffinmus

har haft noget med balance nerven 4 gange nu....møg ubehageligt, men går altid voer efter 1-3 ugers tid...det skifter lidt. Hold hovedet i ro, dvs vend ikke hovede for at se på ting, sørg for ikke at læne hovedet bagover, det kan gøre dig endnu mere rundttosset.

Enten er det sikkert balancenerven eller også evt jernmangel, for var også svimmel for lidt tid siden og det var pga for lav jernprocent tror den lå på 3-4 % så fik at vide jeg skulle tage jernpiller...

Men evt prøv med søsygepiller hvis det er balancenerven, det kan hjælpe, er det jern så hjælper til tilskud jo:-)Nogle SKAL have en del jern i ny og næ...

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

har også været ekstrem sulten konstant på det senneste selv om jeg li har spist så går der ikke længe før jeg er sulten ige   og det ender med at man tager på når man skal spise konstant.. kan det være på grund af jernmangel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.