svimmelhed (hjæælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger. jeg vågned midt i nat og skulle op og tisse. kunne mærke da jeg rejste mig at jeg var svimmel da jeg så begynder at gå begynder det hele at sejle skynder mig ud og tisse og i seng ramler ind i sengen og slår min fod. skønt at komme ned at ligge igen.men da jeg så står op her til morgen er jeg statig svimmel og ramte ind i en kant på badværelset så nu er to af min tær revned. jeg er virkelig svimmel og jeg kan ikke ligge mig for vi får gæster idag som er på vej og de er kørt rigtig langt... jeg har den seneste uge døjed med halsbrand og trykkend i brystet har det mon noget at gøre med hinanden.. jeg hsr også haft lidt mens ligne smerter men skal først ha de den 26 dog er min mens meget uregelmæssig... har i nogle råd til hvad jeg kan gøre for ellers bliver det en meget lang dag da vi skal ud og shoppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

hej piger. jeg vågned midt i nat og skulle op og tisse. kunne mærke da jeg rejste mig at jeg var svimmel da jeg så begynder at gå begynder det hele at sejle skynder mig ud og tisse og i seng ramler ind i sengen og slår min fod. skønt at komme ned at ligge igen.men da jeg så står op her til morgen er jeg statig svimmel og ramte ind i en kant på badværelset så nu er to af min tær revned. jeg er virkelig svimmel og jeg kan ikke ligge mig for vi får gæster idag som er på vej og de er kørt rigtig langt... jeg har den seneste uge døjed med halsbrand og trykkend i brystet har det mon noget at gøre med hinanden.. jeg hsr også haft lidt mens ligne smerter men skal først ha de den 26 dog er min mens meget uregelmæssig... har i nogle råd til hvad jeg kan gøre for ellers bliver det en meget lang dag da vi skal ud og shoppe

drik en masse vand og spis noget. det hjælper altid mig når jeg er svimmel.

Anmeld

14. maj 2011

Turtles

Anonym skriver:

Øv det lyder da ik spor rart..

Har du haft noget med dine øre??
Jeg havde som barn/ung betændelse på balance nerven, som vist kom i forbindelse med jeg havde haft øre betændelse.
Og det gjorde at jeg var møg svimmel, og ikke kunne andet end at ligge ned, og helst med lukkede øjne??

Eller skulle du måske kontakte lægevagten og høre??

Håber du får det bedre

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

drik en masse vand og spis noget. det hjælper altid mig når jeg er svimmel.

har både spist og drukked en masse men intet har hjulpet

Anmeld

14. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

Ring til vagtlægen, det lyder ikke særlig godt, at du bliver ved med at være svimmel. Har du prøvet at drikke en masse vand, så du er sikker på at du ikke "bare" er dehydreret?

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Jeg havde som barn/ung betændelse på balance nerven, som vist kom i forbindelse med jeg havde haft øre betændelse.
Og det gjorde at jeg var møg svimmel, og ikke kunne andet end at ligge ned, og helst med lukkede øjne??

Håber du får det bedre

nej ikke for nylig det er en 2 måneder siden der havde jeg mellemøresbetændelse

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Håber du får det bedre

drak en halvliter vand for 5 min siden plus jeg har fået mælk til morgenmaden osse

Anmeld

14. maj 2011

Bshizzle

Mon du mangler Vitaminer ??

Jeg havde noget hen ala-det du beskriver FØR jeg var gravid osse..
Og det var pga flere ting.. som f.eks Væske ( man tror tit man drikker nok.. men man kan ta fejl ).. samt manglede jeg vitaminer i lange baner..
- Fik så snakket med min læge om det, samt fik testet min krop for hvilke vitaminer jeg manglede mest af.

Nu hvor jeg er Gravid.. så skal man drikke ekstra væske.. samt ta Jern ( mit tilfælde ekstra jern, da jeg ikke får nok i mine GraVitamin ).

Anmeld

14. maj 2011

Chillien

Det kan sagtens være din balance nerve... Jeg har noget lign. der dukkede op for en del år siden... Fik dengang nogle søsyge piller... Har senere fundet ud af det bliver tricket hvis jeg ligger med hovedet for lavt når jeg sover... En lidt højere pude har hjulpet meget, men prøv at hør lægen først...

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Mon du mangler Vitaminer ??

Jeg havde noget hen ala-det du beskriver FØR jeg var gravid osse..
Og det var pga flere ting.. som f.eks Væske ( man tror tit man drikker nok.. men man kan ta fejl ).. samt manglede jeg vitaminer i lange baner..
- Fik så snakket med min læge om det, samt fik testet min krop for hvilke vitaminer jeg manglede mest af.

Nu hvor jeg er Gravid.. så skal man drikke ekstra væske.. samt ta Jern ( mit tilfælde ekstra jern, da jeg ikke får nok i mine GraVitamin ).

får vitamin piller og har taget dem hele vinteren men måske man skulle få undersøgt om det ikke er nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.