Anonym skriver:
hej piger. jeg vågned midt i nat og skulle op og tisse. kunne mærke da jeg rejste mig at jeg var svimmel da jeg så begynder at gå begynder det hele at sejle skynder mig ud og tisse og i seng ramler ind i sengen og slår min fod. skønt at komme ned at ligge igen.men da jeg så står op her til morgen er jeg statig svimmel og ramte ind i en kant på badværelset så nu er to af min tær revned. jeg er virkelig svimmel og jeg kan ikke ligge mig for vi får gæster idag som er på vej og de er kørt rigtig langt... jeg har den seneste uge døjed med halsbrand og trykkend i brystet har det mon noget at gøre med hinanden.. jeg hsr også haft lidt mens ligne smerter men skal først ha de den 26 dog er min mens meget uregelmæssig... har i nogle råd til hvad jeg kan gøre for ellers bliver det en meget lang dag da vi skal ud og shoppe 
Øv det lyder da ik spor rart..
Har du haft noget med dine øre??
Jeg havde som barn/ung betændelse på balance nerven, som vist kom i forbindelse med jeg havde haft øre betændelse.
Og det gjorde at jeg var møg svimmel, og ikke kunne andet end at ligge ned, og helst med lukkede øjne??
Eller skulle du måske kontakte lægevagten og høre??
Håber du får det bedre
Anmeld