Kender i????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Heidisbebs

Anonym skriver:

fik du bivirkninger og vægtøgning???

Altså jeg syntes ikke at jeg havde bivirkninger ud over kvalmen, og ja jeg tog ca 15 kg på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Heidisbebs skriver:

Altså jeg syntes ikke at jeg havde bivirkninger ud over kvalmen, og ja jeg tog ca 15 kg på...

pga. du spiste for meget eller pga. stofskiftet???

Anmeld

8. juni 2011

Heidisbebs

Anonym skriver:

pga. du spiste for meget eller pga. stofskiftet???

Fordi jeg spiste for meget

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Heidisbebs skriver:

Fordi jeg spiste for meget

okay hehe men det jo positivt lige her

Anmeld

8. juni 2011

Frk Mig

Min far fik dem .. Og han blev hammer syg af dem .. så han måtte stoppe igen .. Han blev svimmel, kastede op og fungerede bare ikk når han tog dem .. 

Anmeld

8. juni 2011

Heidisbebs

okay hehe men det jo positivt lige her

Ja det er rigtigt og lige nu vil jeg ikke forsøge at tabe dem, skal føde i næste  måned og når jeg er færdig med at amme, så står den på slankekur :-)(de kilo jeg tog på var før jeg blev gravid)

Anmeld

8. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hej piger...

Kender i til de der rygestops piller man får ved lægen på recept??? erfaringer bivirkninger mm....???

De er ikke til mig selv men til min veninde som gerne vil stoppe inden graviditet

Jeg ville vælge laser i øret i stedet for.

Det koster 500kr og tager ca 4 min. De sætter en laser på øret på 4 punkter, 1 min for hvert punkt.

Jeg prøvede dette og har nu været røgfri i 1 og 5 måneder. - Trangen var det mindste ved at blive røgfri. VANERNE det var dem der skulle overvindes, men istedet for at tage morgen smøgen, ryge ved computeren skal man blot finde nye vaner.

Vil klart anbefale det.

Min svigerfar, svigermor og kæreste var desuden også med. Desværre kunne de ikke holde det. Svigermor holdte 5 måneder, men grundet vægtstigning og mulig diabetes startede hun med røgen igen og smed kiloene. Hendes mand startede efter 6 måneder fordi hun nu var begyndt. Og min kæreste som arbejde meget med svigerfar begyndte at smugryge efter 7 måneer fordi svigerfar var begyndt. HMF . Om jeg var skuffet. jah tak. Nu havde de tvunget mig til at stoppe med at ryge og så begyndte de bare selv igen. FYYH.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.