Kender i????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger...

Kender i til de der rygestops piller man får ved lægen på recept??? erfaringer bivirkninger mm....???

De er ikke til mig selv men til min veninde som gerne vil stoppe inden graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

SD21

Min mor bruger dem og er super glad for dem ! Hun havde mega kvalme om aftenen når hun havde taget en pille, men det var vidst også det eneste og det gik væk igen i løbet af et stykke tid

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Min mor bruger dem og er super glad for dem ! Hun havde mega kvalme om aftenen når hun havde taget en pille, men det var vidst også det eneste og det gik væk igen i løbet af et stykke tid

tak, virker de?? altså tager de trangen helt osv???

Anmeld

14. maj 2011

SD21

Anonym skriver:

tak, virker de?? altså tager de trangen helt osv???

Altså, de tager ikke trangen helt, det gør nikotintyggegummi jo heller ikke, men de tager rigtig meget af den. Men men, hvis man vil bruge dem kræver det jo altså samtidig at det er noget man gerne vil, for lidt motivation skal der jo til

Anmeld

14. maj 2011

qp

Jeg prøvede engang nogle sugetabletter mod rygning - det er sååååh mange år siden, jeg var teenager dengang og vi var nogle der bare for sjov skulle tjekke om de virkede.

Vi sugede sådan en tablet og den skulle virke i 5 timer, - og vi forsøgte så at ryge alligevel og det var simpelthen bare såååh klamt... Smagen af røgen smagte lige som lugten af kattepis, så vi ventede og ventede. Når der så var gået de 4 timer var den stadig gal (det værste var at vi alle sammen var på druk og ville jo gerne ryge) ... Men vi måtte altså pænt vente til der var gået lidt mere end 5 timer før smøgen smagte som den plejer.

Som sagt er det jo en halv alderdom siden, men noget lignende må vel findes derude?

Anmeld

14. maj 2011

Heidisbebs

Jeg har været røgfri  i 2 år og 3 måneder og brugte dem fra lægen. champix hed de og var på recept, jeg havde kvalme det første stykke tid, men trangen til cigaretterne forsvandt hurtigt , så de virkede, så det var det værd

Held og lykke med rygestoppet til din veninde

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Heidisbebs skriver:

Jeg har været røgfri  i 2 år og 3 måneder og brugte dem fra lægen. champix hed de og var på recept, jeg havde kvalme det første stykke tid, men trangen til cigaretterne forsvandt hurtigt , så de virkede, så det var det værd

Held og lykke med rygestoppet til din veninde

fik du bivirkninger og vægtøgning???

Anmeld

8. juni 2011

Nemesis

mine forældre fik zyban. de havde røget i over 20 år men alligevel skulle de ikke engang bruge hele "kuren" 

Min veninde fik de samme og havde heller ikke problemer. Det eneste mine forældre sagde noget om, var en lidt metallisk smag i munden og min veninde fik også lidt kvalme.

Ingen af dem ryger idag hhv 7 og 3 år efter.

:-) Sisse som selv tog en kold tyrker.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

mine forældre fik zyban. de havde røget i over 20 år men alligevel skulle de ikke engang bruge hele "kuren" 

Min veninde fik de samme og havde heller ikke problemer. Det eneste mine forældre sagde noget om, var en lidt metallisk smag i munden og min veninde fik også lidt kvalme.

Ingen af dem ryger idag hhv 7 og 3 år efter.

:-) Sisse som selv tog en kold tyrker.

du er sej!!!!!!!!!!! ok tror frygten hos hende fylder meget ang. vægtøgningen og bivirkningerne da der jo er utallige af disse

Anmeld

8. juni 2011

Nemesis

Anonym skriver:

du er sej!!!!!!!!!!! ok tror frygten hos hende fylder meget ang. vægtøgningen og bivirkningerne da der jo er utallige af disse

joo men de er jo meget individuelle..og som ofstes er vægtøgningen pga at man putter mad/slik/andre ting i munden en en cigaret så det handler jo om at være obs på det og have viljestyrke.

:-)Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.