Fødsel i vand!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Fed oplevelse som blev MERE smertefuld og kunne ikke finde ro da jeg kom i, men var der så os kun i 4 minutter før jeg fødte, så havde rigtig hårde veer Kan fortælle at jeg  IKKE bristede, så bare for det ville jeg gerne gøre det igen.

Udover vandfødsel fødte jeg faktisk hjemme, på min datters værelse Fantastisk og hurtig oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Rosa

Jeg havde et fødekar til min hjemmefødsel og brugte det af to omgange under veerne, men første gang skulle jeg op fordi det varme vand satte veerne lidt i bero omkring de 6 cm. Anden gang - stadig 6-7 cm - blev jeg døsig af vandet, og ville selv gerne op selvom jeg havde ønsket mig at føde i vandet. Så selvom man drømmer om en vandfødsel skal man være forberedt på at alt kan ske 

Jeg håber du får en helt fantastisk fødsel!!!  Det fik jer, selvom det ikke blev i vand. 

Anmeld

13. maj 2011

Fenja09

Følger lige med, da jeg også har overvejet at føde i vand, hvis alt går efter planen

Anmeld

13. maj 2011

Mor til L&S

Marita skriver:

Jeg fik smertelindring i vand, men valgte at stå op da presseveerne kom, da jeg ikke kunne finde en stilling jeg kunne holde ud. Det var et stort kar og jeg følte ikke jeg kunne tage fat eller støde fra nogen steder. 

Må jeg spørge, hvordan du taklede den? Hvilken stilling fødte du i? Jeg er meget nysgerrig, da vandet var fantastisk smertelindring og jeg gerne ville have blevet, hvis jeg kunne finde en stilling (bare undlad at svare, hvis det er for meget)

Selvfølgelig

Jeg fik ingen smertelindring andet end vandet...!!

Jamen jeg lå bare så ryggen og min kæreste hjalp mig med at holde hovedet over vandet når jeg pressede og så benene godt ud hvor jeg holdt ved det ene ben og min kæreste eller JM det andet...

Men næste gang jeg skal føde blir det også i vand, men der vil jeg måske vende mig om og "hænge" på kanten når presse veerne kommer

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Jeg fødte vores nr 3 i vand. Det var helt fantastisk. Min mand sad bag mig (ikke i bassinet) og holdte mig over vandet. Så jeg kunne koncentrer mig helt og fuldt om at føde, uden at drukne  Jeg skulle selv undersøge hvor åben jeg var, og det var fantastisk at mærke at jeg selv havde kontrol over fødslen. Jeg tog selv imod hende og tog hende op til mig. Det kan helt klart anbefales

Anmeld

13. maj 2011

bette

jeg fødte min datter  vand..

det var dog ikke planlagt.. og havde ike noget ønske om at skulle føde i vand.. men jeg kom deri fordi det gik så stærkt og for at få smertelindring. men fik presseveer da jeg satte mig derned i.. så blev lige kastet i en badering... og så fødte jeg der.. jeg gispede hende ud.. og bristede kun en bitte smule.. det var seriøst drømmefødslen.. 

anbefaling herfra.. !!!

Anmeld

14. maj 2011

Zibi_84

Intet mindre end SUPER dejligt, med så mange gode oplevelser i vand GLÆÆÆDER mig!!

Anmeld

15. maj 2011

NinaE

Jeg følger også lige med her... overvejer også kraftigt vandfødsel.

Kan man kombinere vand med noget smertelindrende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.