Fødsel i vand!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Zibi_84

Jeg har valgt at føde i vand, hvis fødslen altså forløber planmæssigt. Er der nogle af jer der har erfaring med sådan en fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Mor til L&S

Zibi_84 skriver:

Jeg har valgt at føde i vand, hvis fødslen altså forløber planmæssigt. Er der nogle af jer der har erfaring med sådan en fødsel?

Jep, og det var fantastisk

Kan kun sige go for vandfødsel

Held og lykke

Anmeld

13. maj 2011

Madam Blå

Jeg følger lige med Overvejer også kraftigt om det er det, jeg skal.

Anmeld

13. maj 2011

Rikke, Liam & Linus

Ja. Gør det!!!

Jeg har kun født en gang, men det var en fantastisk fødsel uden nogen former for bedøvelse.

Anmeld

13. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg elskede det, du kan jo altid komme op, hvis du fortryder..
men herfra

Anmeld

13. maj 2011

hekran

Mor til Liva skriver:

Jep, og det var fantastisk

Kan kun sige go for vandfødsel

Held og lykke

Jeg fik smertelindring i vand, men valgte at stå op da presseveerne kom, da jeg ikke kunne finde en stilling jeg kunne holde ud. Det var et stort kar og jeg følte ikke jeg kunne tage fat eller støde fra nogen steder. 

Må jeg spørge, hvordan du taklede den? Hvilken stilling fødte du i? Jeg er meget nysgerrig, da vandet var fantastisk smertelindring og jeg gerne ville have blevet, hvis jeg kunne finde en stilling (bare undlad at svare, hvis det er for meget)

Anmeld

13. maj 2011

Zibi_84

IHH hvor er det dejligt at høre  Har også hørt meget godt om det. Håber jeg kan finde en god fødestilling!?

Anmeld

13. maj 2011

camilla28

jeg havde slet ikke besluttet om jeg ville føde i vand .. kom i vand for og lindre o ville så når jeg virkelli ikke kunne mere op og have en epodural ... men da jeg ikke kunne mere var det for sent  og  presseveerne kom så  stod jeg på alle 4 i vandet ..  sad også på knæ og  stemte i mod med mine hånder på lårene

kan varmt anbefale vand  har på

strandet på rygen o det er nu heller ikke særlig fedt slet ikke efter at have prøvet vand

vand fødsel

Anmeld

13. maj 2011

Maddox

Jeg har prøvet både at føde i vand og på "land"

Og vil klart anbefale en vandfødsel

Jeg fødte begge gange uden nogen form for smertelindring (andet end vandet ved den første fødsel) Og vil bestemt vælge at føde i vand igen, hvis der skulle blive en 3. gang og jeg får lov til at vælge...

Anmeld

13. maj 2011

Vinker

Jeg havde også en rigtig positiv oplevelse ved at føde i vand. Godt nok lige da jeg kom deri tænkte jeg at jeg bare skulle op igen, men så kom der en ve og jeg kom aldrig videre ;)

Jeg sad på knæ med hovedet liggende på en kæmpe pude på kanten. Sådan sad jeg fra jeg kom i vandet og til min søn var født. En fin stilling, men havde dog lidt ømme og blå knæer efterfølgende :)

Håber også jeg kan føde i vand næste gang. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være at skulle ligge på en hård briks :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.