Hva laver i skønne mennesker idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

CarinaSB

Holbæktrunten skriver:

Åhhh, hvad har jeg lavet...

Min meget indholdsrige dag har budt på morgenmadslavning, opvask, tøjvask, et bad, indkøb, middagslur med kattekillingen i 2.5 time, baby.dk, lidt tv, og har sendt opsigelse på lejlighed og panikket lidt over det...

Nu kommer manden snart hjem, så skal han have et stort stykke tærte til aftensmad, og jeg skal finde et alternativ til mig... Kan slet ikke have tanken om tærte i dag, og har et kæmpe fad tående fra den anden dag. Tror jeg laver en klat tunmoussé med grøntsager og flute til mig selv i stedet...

Så skal der sættes dej til morgenbollerne i morgen tidlig, og ellers bare hygges og stenes tv til jeg dejser omkuld engang 

Hold da op .. du har da os været aktiv idag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

CarinaSB

Baby-støv skriver:

Vi skal bare lige en tur i netto og købe hygge til iaften.. også står den bare på rå hygge...  Se en god film... og kigge på nye møbler..

Uhh det lyder hyggeligt .. Mig og manden skal os bare hygge når Noah er kommet i seng her kl 20 .. Noah er syg så han er meget mor glad

Anmeld

13. maj 2011

CarinaSB

Babyklar skriver:

vi har været ved min mor og storms mormor , nu er farmand kommet hjem fra en uge på jobbet, så den skal bare stå på familie hygge og farmand har en uge barsel med os nu  .

- vi har jo nået at samle en masse savn på den uge han var væk hihi..

ej hvor hyggeligt .. Bliver da super dejligt med en uge sammen med farmand ..

Anmeld

13. maj 2011

Bshizzle

Har ikke lavet så meget idag.. udover at slappe af da jeg har haft en del uro i maven - og træt!

Lige nu sidder vi i sofaen.. Skal igang med at lave aftensmad nu.
Lucas er ude på wc'et og kæmper en kamp for at få en ble på, men han skal lære at smide den ble når han skal lave bummelum.. .. det er bare hårdt at han er så ked og sur over han ik må få bleen.

Senere står den nok på oprydning, da jeg syntes huset trænger til det.. samt ha vasket resten af vasketøjet.

God weekend til jer alle..

Anmeld

13. maj 2011

Mor til Ella

CarinaSB skriver:

Jeg er lige gået igang med at bage hindbær snitter som vi skal hygge med når mændene i huset er stået op fra deres middagslur .. ja det er hårdt at være lille og far ..

Når de så er stået op skal vi ned og handle ind til hygge iaften ..

har haft en travl dag.

Så kæreste har overrasket med lækker middag, og så skal vi i biffen senere, dejligt

Anmeld

13. maj 2011

CarinaSB

Har ikke lavet så meget idag.. udover at slappe af da jeg har haft en del uro i maven - og træt!

Lige nu sidder vi i sofaen.. Skal igang med at lave aftensmad nu.
Lucas er ude på wc'et og kæmper en kamp for at få en ble på, men han skal lære at smide den ble når han skal lave bummelum.. .. det er bare hårdt at han er så ked og sur over han ik må få bleen.

Senere står den nok på oprydning, da jeg syntes huset trænger til det.. samt ha vasket resten af vasketøjet.

God weekend til jer alle..

Ja det er ikke helt nemt at være lille .. Jeg er os godt igang med at lave aftensmad .. senere skal jeg os have lavet nogle pratiske ting i hjemmet .. Der har bare været så mange case opgaver og ligne som lige har været en smule i første række .. 

Anmeld

13. maj 2011

.....

CarinaSB skriver:

Jeg er lige gået igang med at bage hindbær snitter som vi skal hygge med når mændene i huset er stået op fra deres middagslur .. ja det er hårdt at være lille og far ..

Når de så er stået op skal vi ned og handle ind til hygge iaften ..

Årh, vil du ikke lige smide en opskrift på hindbær snitter ind?

Idag har jeg ikke fået lavet det store, har nemlig været utrolig træt i dag

Anmeld

13. maj 2011

CarinaSB

Mut skriver:

Årh, vil du ikke lige smide en opskrift på hindbær snitter ind?

Idag har jeg ikke fået lavet det store, har nemlig været utrolig træt i dag

jo da

4 dl mel

1 tsk bagepulver

125 g smør

3/4 dl sukker

1 tsk vanilie sukker

1/2 dl vand

Bland mel og bagepulver, findel det stuevarme smør i melblandingen. Tilsæt sukker og vanilie sukker og arbejd dejen godt sammen med  vandet. Rul dejen  ud til to lange plader ca 10 cm brede. smør den ene del med ca 2 dl hindbær mamelade. Og læg den anden ovenpå .. Bag i ovene  i 20 min på 200 grader. Når den er kølet lidt ned skære du den i små snitter ..

Anmeld

13. maj 2011

.....

CarinaSB skriver:

jo da

4 dl mel

1 tsk bagepulver

125 g smør

3/4 dl sukker

1 tsk vanilie sukker

1/2 dl vand

Bland mel og bagepulver, findel det stuevarme smør i melblandingen. Tilsæt sukker og vanilie sukker og arbejd dejen godt sammen med  vandet. Rul dejen  ud til to lange plader ca 10 cm brede. smør den ene del med ca 2 dl hindbær mamelade. Og læg den anden ovenpå .. Bag i ovene  i 20 min på 200 grader. Når den er kølet lidt ned skære du den i små snitter ..

Jeg siger mange tak for opskriften

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

Har ikke lavet det vilde idag! Lige nu sidder jeg her på baby.dk, blev faktisk smidt her på af kæresten... 

Slår nu mave efter alt det jeg har ædt... Lillesøster mosler rundt inde i maven og hygger sig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.