Hva laver i skønne mennesker idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

CarinaSB

Jeg er lige gået igang med at bage hindbær snitter som vi skal hygge med når mændene i huset er stået op fra deres middagslur .. ja det er hårdt at være lille og far ..

Når de så er stået op skal vi ned og handle ind til hygge iaften ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Nessie

CarinaSB skriver:

Jeg er lige gået igang med at bage hindbær snitter som vi skal hygge med når mændene i huset er stået op fra deres middagslur .. ja det er hårdt at være lille og far ..

Når de så er stået op skal vi ned og handle ind til hygge iaften ..

Jeg har haft lidt travlt i dag.
Først en tur til dyrlægen med min ikke-længere-forsvundne kat  Bare lige for at få tjekket at alt var okay.

Derefter suse ned til frisøren, og få sønnen klippet.
Handlet ind, og få kørt sønnen i vuggestue.

Rende rundt og hive efterlysningsplakater ned, hejm og rede katten, og få alle de visne blade ud af pelsen på ham.
Pakke taske, og afsted på arbejde.

Og her sidder jeg så nu, og er på Baby.dk......... bum bum bum, her er lidt stille

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Åhhh, hvad har jeg lavet...

Min meget indholdsrige dag har budt på morgenmadslavning, opvask, tøjvask, et bad, indkøb, middagslur med kattekillingen i 2.5 time, baby.dk, lidt tv, og har sendt opsigelse på lejlighed og panikket lidt over det...

Nu kommer manden snart hjem, så skal han have et stort stykke tærte til aftensmad, og jeg skal finde et alternativ til mig... Kan slet ikke have tanken om tærte i dag, og har et kæmpe fad tående fra den anden dag. Tror jeg laver en klat tunmoussé med grøntsager og flute til mig selv i stedet...

Så skal der sættes dej til morgenbollerne i morgen tidlig, og ellers bare hygges og stenes tv til jeg dejser omkuld engang 

Anmeld

13. maj 2011

twinny

Vi skal bare lige en tur i netto og købe hygge til iaften.. også står den bare på rå hygge...  Se en god film... og kigge på nye møbler..

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

vi har været ved min mor og storms mormor , nu er farmand kommet hjem fra en uge på jobbet, så den skal bare stå på familie hygge og farmand har en uge barsel med os nu  .

- vi har jo nået at samle en masse savn på den uge han var væk hihi..

Anmeld

13. maj 2011

JulieE

Jeg har været til samtale i en vuggestuen som vikar/sommerferie-ansættelse (er fritstille og arbejdsløs med udgangen af denne måned) og har fået jobbet (jubiii!!!), så har jeg handlet og hentet sønnen i skole. Vi har været et smut i Fields for at klage over et par sko af min mands og han fik sgu et helt nyt par med hjem og nu står den på aftens mad og fredags hygge med familien 

Anmeld

13. maj 2011

malliebooh

jeg har været i skole, pakket, 1½ time med tog og så hjem.. ryddet lidt op og slappet af! Nu venter jeg på kæresten og skal have snakket med ham om vores kommende boligsituation

Anmeld

13. maj 2011

JuelZ

laver så lidt som muligt ej jeg har været i Høng idag for at hente ny seng - dog blev det regnvejr på vej hjem så madrassen der fulgte med er DRIV våd...
men ellers slapper jeg bare af, og forsøger at undgå at løbe ud for at tage en test, og ellers ja, ser jeg venner og passer hundene

Anmeld

13. maj 2011

Frk.S

Vi er lige blevet færdige med at spise aftensmad, og nu sidder vi og slapper lidt af.

Om lidt sætter vi nok den film på, som kæresten har taget med hjem. Så står den bare på hygge på sofaen.

Anmeld

13. maj 2011

CarinaSB

Nessie skriver:

Jeg har haft lidt travlt i dag.
Først en tur til dyrlægen med min ikke-længere-forsvundne kat  Bare lige for at få tjekket at alt var okay.

Derefter suse ned til frisøren, og få sønnen klippet.
Handlet ind, og få kørt sønnen i vuggestue.

Rende rundt og hive efterlysningsplakater ned, hejm og rede katten, og få alle de visne blade ud af pelsen på ham.
Pakke taske, og afsted på arbejde.

Og her sidder jeg så nu, og er på Baby.dk......... bum bum bum, her er lidt stille

Ja det lyder da som noget af en tralv dag ... dejligt at jeres kat ikke længre er forsvundet .. Der er ikke noget værre end når ens kæledyr bliver væk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.