Vores store hund gør mig sindssyg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

SD21

Tkcuf skriver:

Vi havde en rottweiler i pleje som også var lidt vel højlydt. Det ligger jo til nogle racer at advare og passe på deres mennesker.

Men det forstår vi mennesker desværre ikke at sætte pris på selv om det er hundens natur at gø.

Du må IKKE give den godbidder og opmærksomhed når den gør noget du ikke vil have.

F.eks når den gøer, så rejser hele familien undtagen hunden sig og går ind i et andet rum, på den måde lære hunden at larm er lig med at blive ladt alene i et stykke tid. Noget alle flokdyr hader. Efter et stykke tid skal hun nok lade være med at gø, for hun vil ikke ha i går.

Og mener du virkelig du hader hende? Eller er det bare den trælse 'larm' du hader? For det er da virkelig trist  

præcis mine ord, bare omvendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

SD21

Elmer&Amy skriver:

Lige præcis  

Jeg synes dog ikke at man skal bruge alt for meget kommunikation med ord, selvom en hund godt kan forstå betydningen af rigtig og forkert så synes jeg bare at forkerte handlinger og rigtige handlinger skal belønnes igennem hundesprog.. det er en hund, de er her fordi vi har valgte det, de er her ikke fordi de selv har valgt det  Men jeg råfodre også min der kan tåle det

Du har ret, men korte kommandoer kan de sagtens forstå - når de har lært det, selvfølgelig Hvis man går til lydighedstræning, er alle hunde bekendt med hvad nej betyder

Anmeld

13. maj 2011

bøgelund

http://www.dogshop.dk/shop/jetcare-anti-goe-156c1.html?gclid=CJCMy6Ki5agCFQWFDgodLTZ0EA

har ikke selv prøvet det, men kender nogen der havde god erfaring med det.. det er ikke farligt eller noget! ganske uskyldigt.. 

Anmeld

13. maj 2011

Carl-Emil's mor

SD21 skriver:

Du har ret, men korte kommandoer kan de sagtens forstå - når de har lært det, selvfølgelig Hvis man går til lydighedstræning, er alle hunde bekendt med hvad nej betyder

Helt enig. Men når du står i en skod situation er det bedre at blive helt firkant også stille og roligt bløde det op  gør du det langsomt hårde og hårdere og hårdere og til sidste at isolere den fra flokken har man som regel trukket det meget længere end nødvendigt  vores golden på snart 10 måneder spiste vores entredørkam en gang, så gav vi ham en chance så gjorde han det igen, nu har han fra januar til 3 maj haft blødstofmundkurv han kan drikke med når de er alene hjemme, også den 3 maj tog vi den af da de skulle være alene og gik en lille tur og nu (7,9,13) er det ikke sket sidden  og han HADEDE at få den på, det var helt tydeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.