Anonym skriver:
hun er en stafort terrier.
Men det har intet med noget som helst at gøre.
Hun bliver fodret perfekt, får alt.
Hun bliver motioneret SÅ meget.
Hun gør bare konstant, hver gang hun høre nogle i opgangen, eller udenfor, eller bare en lille lyd, og det ikke bare lille gø, det voldsomt!
Men hun blev stjålet engang, hvor hun blev slået bevistløs, så det nok derfor hun reagere på de mindste lyde, men jeg kan snart ikke holde til det mere, jeg får nervøse trækninger af det.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, vi prøver alt for at få hende til at holde kæft. Jeg bestikker hende med mad, og guf og hygge.. Men alligevel..
Ej so sorry men du spørg om råd og svare ikke på spørgsmålene.. De er faktisk relevante for at kunne give dig et svar du måske kan bruge til noget.. har selv hunde af forskellige racer og arbejder sammen med en hundetræner i den luksushundebutik jeg arbejder i..
og ærlig talt ( ikke tag dette ondt) men hvor dum tror du en hund er? 
Hund gør, ejer vil have den skal tie stille, hund bliver belønnet med godbid fordi den gør for at få den til at tie stille, hund ved nu at hey jeg gør jeg får godbid = jeg får opmærksomhed..
Min ene lille bitte snoldede tæppetisser af en Papillon gøede KONSTANT også udløste det opmærksomhed... det tog os præcis 3 uger at vænne hende fra det da hun var fyldt 3 år, fordi først der jeg rigtig blev irriteret over det.. Gør man bliver man ignoreret, hopper man op drejer jeg rundt og holder ryggen til indtil den stopper..
Dette er ANERKENDTE træningsmåder og ikke bare noget en snoldet 22 årig blondine ( er fake blond) har fundet på
Men ellers så prøv at spørg på hundegalleri..
dette er virkelig ikke et surt opstød, bliver bare rimelig øv over rent faktisk at tænke tingene igennem stille dig nogle seriøse spørgsmål også alligevel ikke få svar på dem..