chael skriver:
Jeg er 100% sikker på, at en sundhedsplejerske ikke "bare" melder en mor til politiet for en rift på benet.
Der ligger mere bag, som hverken du eller jeg ser på tv.
Det er rimlig naivt at tro andet.
Sp'er ser jo på flere aspekter og mistrivsel i det hele taget.
Så tror ikke du behøver være så forarget, men glad for at der er mennesker derude der er med til at passe på børn der ikke har det godt.
*Camilla 20+2
Nej, jeg er ikke forarget.. Mere ked af at høre sådanne misforståelser eller hvad det end er, der er sket.
De snakker åbenbart forbi hinanden, da en SP jo er til for at støtte, vejlede og så burde man jo kunne have en åben dialog om de problemer der nu skulle være. Desuden skal man jo kunne være i stand til at tage rådgivningen og bemærkninger som omsorg og ikke et angreb. Og der er åbenbart kuk i den i dette tilfælde..
Natasha virker ihvert fald overbevist om, at det er denne lille rifte, der er årsagen til lægebesøget, og lægen griner ad det hele.. Og så ryger tilliden til SP og kommunen.
Jeg er udmærket klar over sunhedsplejerskens funktion, og som sagt, er jeg meget glad for vores SP.
Men der er jo helt klart flere mennesker der ikke synes godt om SP. Om det er dårlig kommunikation og dårlig oplysning, ved jeg ikke. Men det er ærgrerligt..
Anmeld