Er lidt bagud med DUM, så har lige set et afsnit med DUM på nutv, hvor Natasha fortæller om at hun er blevet meldt til politet af sin egen SP, pga en lille rifte på sønnens ben.
Hvad sker der for det!? Jeg bliver SÅ ked af det af at se hendes version af denne her "sag". Det er jo forfærdeligt, og jeg ved slet ikke hvad jeg ville haft gjort hvis det var mig! Men jeg synes hun klarer situationen flot, under omstændighederne.. Og forstår rigtig godt at hun er bange for kommunen og hvad de kan finde på. Hvem kan man stole på i sådan en situation!?
Jeg er også bara chokeret over at en SP gør sådan noget! Jeg er ked af det på kommunens vegne og på SP's vegne. Fordi, det er jo ikke til at fatte!? Det er simpelthen bare LANGT UDE!! Hvor er velfærdsstaten på vej hen?
Jeg er super glad for min egen SP, faktiskt er jeg så glad og inspireret af hende, at jeg gerne selv vil uddanne mig til det.. Så jeg bliver meget harm over det her! Ser I på sundhedsplejersker som "onde" personer som kommer i andres hjem for at finde fejle? 
Anmeld