Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej, hvor dejligt.. Det er jeg så glad for at læse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nååååååååååååååååååååååååååååårrrh dejligt for både den og jer...
Mom In The Making skriver: Ej, hvor dejligt.. Det er jeg så glad for at læse.
Tak
Maja_4000 skriver:
twinboys skriver: nååååååååååååååååååååååååååååårrrh dejligt for både den og jer...
Ja, det var skønt. Nu har han fået forbud mod at forlade haven igen
Hvor ser den bare super flot ud..!!! Jeg glemmer aldrig da det engang skete for mine forældre.. Deres ene kat løb osse hjemmefra en dag.. og INGEN kunne finde den... De opgav så håbet efter nogle uger... men efter 2½ ÅR da kom den sku tilbage!!!! ...... helt af fri vilje.. Jeg gik hjem fra skole engang.. hvor jeg pludselig hører noget larme i en garage 7 huse væk.. Stod stille og kiggede... og pludselig røg katten ud og hen til mig.. Jeg løøøøøøb min vej ( for jeg blev bange.. ... ).. Nåede hjem.. og råbte til min Mor.." SE Mor.. en kat".. Hvor min Mor kiggede mærkeligt.. og sagde det var sku da Bella deres gamle kat.. Utroligt nogle kommer tilbage sådan efter så lang tid..
Hvor dejligt at høre, jeg er rigtig glad på dine vegne :-)
Bshizzle skriver: Hvor ser den bare super flot ud..!!! Jeg glemmer aldrig da det engang skete for mine forældre.. Deres ene kat løb osse hjemmefra en dag.. og INGEN kunne finde den... De opgav så håbet efter nogle uger... men efter 2½ ÅR da kom den sku tilbage!!!! ...... helt af fri vilje.. Jeg gik hjem fra skole engang.. hvor jeg pludselig hører noget larme i en garage 7 huse væk.. Stod stille og kiggede... og pludselig røg katten ud og hen til mig.. Jeg løøøøøøb min vej ( for jeg blev bange.. ... ).. Nåede hjem.. og råbte til min Mor.." SE Mor.. en kat".. Hvor min Mor kiggede mærkeligt.. og sagde det var sku da Bella deres gamle kat.. Utroligt nogle kommer tilbage sådan efter så lang tid..
Tak for det
Sikke en skøn historie. Taænk at vende tilbage efter så lang tid, så ville man ønske at de kunne fortælle hvor de har været
(Kan godt li' du blev bange for din egen kat )
Monica P skriver: Hvor dejligt at høre, jeg er rigtig glad på dine vegne :-)
Tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128