Min gamle kat er vendt hjem :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Nessie

LenaJohansen skriver:

hvor skønt

Han må være mindst lige så glad for at være tilbage

Det tror jeg. Lige nu ligger han og spinder lystigt på skødet af mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Nessie

maryjane skriver:

Godt han kom tilbage, han er da godt nok fin!

Tak skal du have

Anmeld

13. maj 2011

LenaJohansen

Nessie skriver:

Det tror jeg. Lige nu ligger han og spinder lystigt på skødet af mig

Anmeld

13. maj 2011

lisesp83

Nessie skriver:

Ja, det tog lidt tid, inden jeg kunne komme helt tæt på den, og det var først der, man kunne se at den vist ikke boede nogen steder.

Den har været et kendt ansigt i nabolaget, men alle troede at den hørte til et sted, for på afstand så den rigtig pæn ud. Men da jeg fik fingrene ordentligt i den, kunne jeg se at den ikke var helt okay. Den var så sød, og havde den været yngre og kræftfri, havde vi nok beholdt den, selvom min kæreste protesterede over at skulle have 3 katte

Hvor var det synd med den kræftknude.

Men i gjorde det bedste for den. 15 år er dælme også en fin alder.

Anmeld

13. maj 2011

ekzunz

Godt den kom hjem igen Det er vildt som man kan blive bekymret og savne dem når de pludselig ikke er der

Anmeld

13. maj 2011

2721

vhor dejligt, har tænkt meget på dig

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Znuzke skriver:

Godt den kom hjem igen Det er vildt som man kan blive bekymret og savne dem når de pludselig ikke er der

Ja, man finder lige pludselig ud af hvor meget de "fylder" i ens hverdag

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Puslingen skriver:

vhor dejligt, har tænkt meget på dig

Tak skal du have, det trøster altid lidt at vide at andre tænker lidt på en i en svær situation.

Jeg er bare så glad for at han er vendt hjem, og meget overrasket, må jeg indrømme. Vi havde ikke regnet med at se ham i live igen

Anmeld

13. maj 2011

Carl-Emil's mor

Nessie skriver:

Ja, som skrevet, så dukkede min gamle kat op i nat. Var blevet væk tirsdag aften, og jeg troede faktisk ikke han ville overleve.

Men her er han. I god behold, og meget kælen

Tak til alle der delte mine bekymringer og krydsede fingre, det hjalp tydeligvis.

Jeg er så glad for at have ham hjemme igen

Det er jeg glad for at høre

Og som jeg fortalte dig, Persere er bare meget specielle  Så sørg du bare for at nyde ham og pusle lidt ekstra godt om ham..

og kæmpe stort  for at han er hjemme igen

Anmeld

13. maj 2011

Nessie

Elmer&Amy skriver:

Det er jeg glad for at høre

Og som jeg fortalte dig, Persere er bare meget specielle  Så sørg du bare for at nyde ham og pusle lidt ekstra godt om ham..

og kæmpe stort  for at han er hjemme igen

Tak skal du have

Ja, jeg har jo kun haft min ene sære perser at sammenligne med , og han har altid været en smule sart.

Jeg var ved dyrlægen med ham i morges, for lige at få tjekket, at han var helt okay, og der var ikke optræk til noget (endnu), så jeg håber han slipper billigt fra sit lille eventyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.