Chat historik på FB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Øv det må ikke være rart, at have følelsen af at man ikke helt kan stole på sin kæreste/mand

Jeg håber der ikke er hold i det alligevel

Nej det er det nemlig ikke.. Så ville være rart hvis det kunne blive be eller afkræftet...

Men må vidst bare lade tvivlen komme ham til gode, for kan ikke rigtig finde ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Tkcuf

HVIS- man har opdateret sin profil til det nye system- bla ved at en har valgt at sende en chatbesked som almindelig privat besked og man så har læst den, vil alle dine chat's bliver gemt i beskeder. Fandt jeg ud af da manden herhjemme lurede en samtale min søs og jeg havde på chat som pludselig lå gemt i beskeder.

Anmeld

13. maj 2011

fønix

Tkcuf skriver:

HVIS- man har opdateret sin profil til det nye system- bla ved at en har valgt at sende en chatbesked som almindelig privat besked og man så har læst den, vil alle dine chat's bliver gemt i beskeder. Fandt jeg ud af da manden herhjemme lurede en samtale min søs og jeg havde på chat som pludselig lå gemt i beskeder.

Anmeld

13. maj 2011

morethanperfect

Tkcuf skriver:

Det er det her

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Tkcuf skriver:

Arhh Og hvordan opdatere man sit system??

Er vidst ikke lige den helt store It nørd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.