Chat historik på FB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Carina1977

Er du da bange for at din kæreste/mand skriver med andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

lukasmor

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/105045pi1/parforhold/tror -jeg-er-noedt-til-at-flytte-fra-ham.aspx

Der er en der skriver i dette indlæg at den gemmer alt hvad der er skrevet og hvem der er skrevet med..??

hmm

Ja hvis ikke personen er logget af men ellers kan du desværre ikke

Nu læste jeg lige hvad det handlede om.. Sikke en idiot! Håber du gør hvad der er bedst for dig selv!

Anmeld

13. maj 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Hejsa..

Er der nogle der ved hvor man kan finde charhistorikken på FB?

Altså hvor man kan se alt det man har skrevet og hvem man har skrevet med i chatten?

hvis vi nu ´siger at du har skrevet med en veninde og ikke lukker samtalen når du logger af. så kan du når du logger på igen se samtalen, hvis hun også er online..  men når først den er lukket så er den lukket

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Prøv lige, for det mener jeg :-)

Og så skriv lige om det virker :-)

synes ikke helt jeg kan hitte ud af det

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Er du da bange for at din kæreste/mand skriver med andre?

lidt.. Han har en tendens til at flirte lidt med andre piger.. Og han skriver med rigtig mange..

Forhåbenlig er det bare flirt... Men var det jeg ville se om jeg kunne finde ud af...

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

hvis vi nu ´siger at du har skrevet med en veninde og ikke lukker samtalen når du logger af. så kan du når du logger på igen se samtalen, hvis hun også er online..  men når først den er lukket så er den lukket

Hmm...

Anmeld

13. maj 2011

sismofutten

Anonym skriver:

synes ikke helt jeg kan hitte ud af det

Jeg bliver lidt i tvivl, når jeg nu ser hvad de andre skriver - men var bare ude for, den ene dag, da jeg skulle se en besked der var sendt til mig, at jeg kunne se hvad jeg havde chattet sammen med min mand om, nogle dage i forvejen..

Jeg gik bare helt almindeligt ind på mine beskeder, som er i er hurtigt menuen i venstre side, når du logger ind, eller øverts ved siden af facebook-logoet (der er tre mørkeblå ikoner, hvor du trykker på den i midten..)

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Jeg bliver lidt i tvivl, når jeg nu ser hvad de andre skriver - men var bare ude for, den ene dag, da jeg skulle se en besked der var sendt til mig, at jeg kunne se hvad jeg havde chattet sammen med min mand om, nogle dage i forvejen..

Jeg gik bare helt almindeligt ind på mine beskeder, som er i er hurtigt menuen i venstre side, når du logger ind, eller øverts ved siden af facebook-logoet (der er tre mørkeblå ikoner, hvor du trykker på den i midten..)

Når jeg går derind, kan jeg kun se de beskeder der er sendt til mig, altså som post..

Anmeld

13. maj 2011

sismofutten

Anonym skriver:

Når jeg går derind, kan jeg kun se de beskeder der er sendt til mig, altså som post..

Så virker det nok ikke - ved ikke hvorfor - desværre..

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

lidt.. Han har en tendens til at flirte lidt med andre piger.. Og han skriver med rigtig mange..

Forhåbenlig er det bare flirt... Men var det jeg ville se om jeg kunne finde ud af...

Øv det må ikke være rart, at have følelsen af at man ikke helt kan stole på sin kæreste/mand

Jeg håber der ikke er hold i det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.