Vores forhold :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Orkide86

musse1 skriver:

sender dig en masse . tænker, der må vel en gang, ha været noget imellem jer, siden i har fundet sammen..

men har i snakket om at gå i par terpi og ellers, hvis der slet ik er noget imellem jer, syns jeg, i skal gå hver til sit, er da bedre for jer alle..

Har engang foreslået ham at vi sku begynde i par terapi, men så stejler han fuldstændig. han mener vi kan løse det selv. men det tror jeg ikke vi kan, da vi ikke kan snakke sammen. især ikke hvis jeg kommer til at græde, såblir han skide sur og siger det er nok natasja græder nogen gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Orkide86

Philippa skriver:

præcis.. skriv derfor alt hvad du føler og tænker og aflevere det til ham og sig han evt kan skrive tilbage på samme måde??

Ja kunne godt være jeg skulle prøve det.

Anmeld

13. maj 2011

Orkide86

Pia. skriver:

Jeg kan gøre det meget kort .... ALLE fortjener at være lykkelige og det er du ikke... Syntes du skal gøre op med dig selv hvor du finder lykken - for det er vist ikke der hvor du er nu...

Du skal da være forelsket, have lyst til sex og nyde livet alene eller med en dejlig mand... Livet er for kort til at nøjes med...

Knus Pia.

Ja ved det godt synes bare det er så pisse svært at tage det spring

Anmeld

13. maj 2011

musse1

Mirjam123 skriver:

Har engang foreslået ham at vi sku begynde i par terapi, men så stejler han fuldstændig. han mener vi kan løse det selv. men det tror jeg ikke vi kan, da vi ikke kan snakke sammen. især ikke hvis jeg kommer til at græde, såblir han skide sur og siger det er nok natasja græder nogen gange

det lyder ik som et godt og sundt forhold. det tager bare mere og mere på jer alle sammen..

du syns nok det er svært, fordi i har barn sammen og trygheden. men tror seriøst, det bliver bedre, for jer alle 3, hvis i flytter hver til sit..

hvis ik, han vil i parterpi, er der desværre nok ik så meget at gøre, da det ik lyder til i selv kan løse, det, og det er kommet langt ud..

syns du skal sætte dig ned, og tænke over, hvad det er du vil med dit liv..

Anmeld

13. maj 2011

Pia.

Mirjam123 skriver:

Ja ved det godt synes bare det er så pisse svært at tage det spring

Det skal være svært - vi er mennesker og mennesker har følelser ... Vi ønsker altid det bedste for os selv og andre, men ind imellem sker det bare at det ikke kan lade sig gøre uden vi tager nogle store beslutninger her i livet... Jeg tror du gør jer alle en tjeneste ved at tage denne beslutning - hvis I har prøvet alt - hvilket jeg syntes man skal først - så kan I ikke gøre mere...

Øsnker dig held og lykke lige meget hvad dit valg måtte falde på...

Ved han du går med de her tanker om at slutte jeres forhold ?

Anmeld

13. maj 2011

Orkide86

musse1 skriver:

det lyder ik som et godt og sundt forhold. det tager bare mere og mere på jer alle sammen..

du syns nok det er svært, fordi i har barn sammen og trygheden. men tror seriøst, det bliver bedre, for jer alle 3, hvis i flytter hver til sit..

hvis ik, han vil i parterpi, er der desværre nok ik så meget at gøre, da det ik lyder til i selv kan løse, det, og det er kommet langt ud..

syns du skal sætte dig ned, og tænke over, hvad det er du vil med dit liv..

Ja det er godt nok hårdt

Anmeld

13. maj 2011

Orkide86

Pia. skriver:

Det skal være svært - vi er mennesker og mennesker har følelser ... Vi ønsker altid det bedste for os selv og andre, men ind imellem sker det bare at det ikke kan lade sig gøre uden vi tager nogle store beslutninger her i livet... Jeg tror du gør jer alle en tjeneste ved at tage denne beslutning - hvis I har prøvet alt - hvilket jeg syntes man skal først - så kan I ikke gøre mere...

Øsnker dig held og lykke lige meget hvad dit valg måtte falde på...

Ved han du går med de her tanker om at slutte jeres forhold ?

Nej det ved han ikke

Og tak for dine svar

Anmeld

13. maj 2011

musse1

Mirjam123 skriver:

Ja det er godt nok hårdt

forståeligt sender dig en masse

Anmeld

13. maj 2011

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Nej jeg har heller ikke overskud til tage kampen op med ham

Ked af høre det går sådan hjemme hos jer

(Ikke sig noget til familien, far og helle ved ikke at det går skidt)

Jeg er ikke nået ud i at flytte endnu men ville bare ønske man blev forelsket igen, det er så langt væk med forelskelsen og jeg føler lidt at parforholdet bremser mig i de ting jeg gerne vil.

Jeg siger ikke noget til nogen, håber for dig du får det godt, og måske ville det være det bedste at du boede for dig selv, der er jo ingen der siger at i ikke kan finde sammen igen hvis det alligevel var det forkerte valg. Måske trænger man bare til at få noget luft og opleve noget andet.

Anmeld

13. maj 2011

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Jeg er ikke nået ud i at flytte endnu men ville bare ønske man blev forelsket igen, det er så langt væk med forelskelsen og jeg føler lidt at parforholdet bremser mig i de ting jeg gerne vil.

Jeg siger ikke noget til nogen, håber for dig du får det godt, og måske ville det være det bedste at du boede for dig selv, der er jo ingen der siger at i ikke kan finde sammen igen hvis det alligevel var det forkerte valg. Måske trænger man bare til at få noget luft og opleve noget andet.

Ja det er osse det jeg overvejer, tror jeg ville ha det bedere for mig selv hvor jeg ikke altis skulle tage hensyn til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.