Vores forhold :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.814 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Orkide86

Hej

Ja nogen af jer ved at det aldrig har gået helt godt med thomas og jeg..

Der er bare ikke rigtig noggen gnist og kemi mellem os.. Og ingen kærlighed.

Han kan kun holdeom migog kysse mig når han vil ha noget.. Men her på detsidste har jeg bare fået mindre og mindre lyst til ham, gider ikke ha sex og når vi har det så falder mine tanker på alt mulig andet..

Han arbejder meget lige nu så vi ser ham ikke så meget.

Jeg går hjemme lige for tiden, og det køre han meget på, han mener huset burde skinne hver dag. selvfølgelig gør jeg rent og sådan nogen dage om ugen, men gider altså ikke hver dag og det kan han ikke forstå..

Det er stadig mig der ordner alt med Natasja, han kan ikke engang trøste hende..

Jeg overvejer meget nogen gange at flytte, men det er satme bare ikke nemt

Ved ikke hva jeg ville med dette indlæg, trængte bare at lufte ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

sarahb

Hvorfor flytter du ikk og får det afsluttet fær end senere når du godt ved det er noget skidt...
Så kan du være herre over dit eget liv og ikke skal høre på pis når der ikk er skindende rent når han vil ha det. Hvis i alligevel lever et sepereret liv mere eller mindre så tror jeg du bliver meget mere lykkelig alene...

Stor

Anmeld

13. maj 2011

Philippa

Mirjam123 skriver:

Hej

Han kan kun holdeom migog kysse mig når han vil ha noget.. Men her på detsidste har jeg bare fået mindre og mindre lyst til ham, gider ikke ha sex og når vi har det så falder mine tanker på alt mulig andet..

Jeg går hjemme lige for tiden, og det køre han meget på, han mener huset burde skinne hver dag. selvfølgelig gør jeg rent og sådan nogen dage om ugen, men gider altså ikke hver dag og det kan han ikke forstå..

Det er stadig mig der ordner alt med Natasja, han kan ikke engang trøste hende..

Tag en virkelig alvorlig samtale med Thomas, og forklar ham hvordan du har det evt. skriv det ned på et stykke papir og aflevere det til ham, hvis han er en der afbryder dig eller bare for at få alt sagt så du ikke glemmer noget?? irriterende han vil have huset skinner..

Anmeld

13. maj 2011

Orkide86

sarahb skriver:

Hvorfor flytter du ikk og får det afsluttet fær end senere når du godt ved det er noget skidt...
Så kan du være herre over dit eget liv og ikke skal høre på pis når der ikk er skindende rent når han vil ha det. Hvis i alligevel lever et sepereret liv mere eller mindre så tror jeg du bliver meget mere lykkelig alene...

Stor

Overvejer det osse meget.. synes bare det er svært.

Anmeld

13. maj 2011

Orkide86

Philippa skriver:

Tag en virkelig alvorlig samtale med Thomas, og forklar ham hvordan du har det evt. skriv det ned på et stykke papir og aflevere det til ham, hvis han er en der afbryder dig eller bare for at få alt sagt så du ikke glemmer noget?? irriterende han vil have huset skinner..

Ja hvis vi skulle have en alvorlig snak er jeg nød til skrive det ned, glemmer tit hva jeg skal sige når det er og så får han det hele vendt om til det er min skyld.

Anmeld

13. maj 2011

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Hej

Det lyder lidt som sådan jeg er ved at få det herhjemme  Føler med dig, det er hårdt arbejde det parforhold, og føler slet ikke jeg har kræfter til at arbejde med det.

Anmeld

13. maj 2011

musse1

sender dig en masse . tænker, der må vel en gang, ha været noget imellem jer, siden i har fundet sammen..

men har i snakket om at gå i par terpi og ellers, hvis der slet ik er noget imellem jer, syns jeg, i skal gå hver til sit, er da bedre for jer alle..

Anmeld

13. maj 2011

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Det lyder lidt som sådan jeg er ved at få det herhjemme  Føler med dig, det er hårdt arbejde det parforhold, og føler slet ikke jeg har kræfter til at arbejde med det.

Nej jeg har heller ikke overskud til tage kampen op med ham

Ked af høre det går sådan hjemme hos jer

(Ikke sig noget til familien, far og helle ved ikke at det går skidt)

Anmeld

13. maj 2011

Pia.

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg kan gøre det meget kort .... ALLE fortjener at være lykkelige og det er du ikke... Syntes du skal gøre op med dig selv hvor du finder lykken - for det er vist ikke der hvor du er nu...

Du skal da være forelsket, have lyst til sex og nyde livet alene eller med en dejlig mand... Livet er for kort til at nøjes med...

Knus Pia.

Anmeld

13. maj 2011

Philippa

Mirjam123 skriver:

Ja hvis vi skulle have en alvorlig snak er jeg nød til skrive det ned, glemmer tit hva jeg skal sige når det er og så får han det hele vendt om til det er min skyld.

præcis.. skriv derfor alt hvad du føler og tænker og aflevere det til ham og sig han evt kan skrive tilbage på samme måde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.