Hvorlangt har I til arbejde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

fam.4xc

b_j3ns3n skriver:

tøsser...? er der ingen mænd her p å siden.
jeg er h åndværker og min arbejdsplads skifter tit... for tiden kører jeg fra malmø til ringsted hverdag.. sm å 110km hver vej

gå op i profiler og søg på mænd - der kommer en del frem

Men rart der også kommer lidt mandlige synspunkter i debatterne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

malou

fam.4xc skriver:

gå op i profiler og søg på mænd - der kommer en del frem

Men rart der også kommer lidt mandlige synspunkter i debatterne...

Har lige søgt på mænd i profiler... I er 78 stk... ups.. det var ikke for at "støde" jeres tilstedeværelse. smiler. Det var bare mig der var uvidende

Anmeld

11. november 2008

Katjaro

Har ca. 35 km til arbejde.

På en god dag kan de tilbagelægges på 30 minutter. Men en dag som i dag så tog det 50 minutter.

Hilsen Katja

Anmeld

11. november 2008

twinboys

0 km for jeg jobber jo hjemmefra, da jeg er dagplejer... Så har svaret 0-5km. for h´jeg går jo også ture med børnene, til legestue og til kollegaer...

Majbritt

Anmeld

11. november 2008

MetteT

Jeg har 700m til arbejde.. lækkert.. Men li så snart vi får solgt vores hus her i Silkeborg, vil vi gerne ud i en af de mindre byer omkring Silkeborg at bo og hvis vi finder HUSET i den by jeg er faldet lidt for, vil jeg få ca 20 km hver vej.. hvilket også ville være fint..
-Mette

Men der er da en Fakta i den by også, så man ku jo håbe de lige stod og manglede..

Anmeld

11. november 2008

Mathilde

Jeg har stemt 0-5km. Jeg er studerende og der er ca. 4-5km til skolen, så jeg bruger ikke en masse tid på transport

Anmeld

11. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Jeg er på barsel nå!!!Men har ellers 32km en vej,men håper på å finne noe tettere på!!!

Anmeld

11. november 2008

Mca<3

malou skriver:

Sad og tænkte på forleden. gad vide hvorlangt andre kører dagligt for at komme på arbejde. Når jeg ikke er på barsel, kører jeg 52 km hver vej, altså over 100 km om dagen.. men hvorlangt er I tøser villige til at køre? Knus Malou

Tja ,, 0 min ,, møder hjemmefra 07 45 .. Kører i Hillerød hjemmepleje så modtager data direkte ind på en mini computer ,, Dejligt og nemt

Anmeld

11. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har 8 km - så det tager 10 min med bil og bus og 25 min på cykel

Anmeld

11. november 2008

Bastian

Jeg er pendler! Jeg har 30 km på arbejde, så det bliver 60 km på en dag med det offentlige (gider ikke at holde i kø ind mod Kbh, så ville det tage dobbelt så lang tid som toget).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.