Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
b_j3ns3n skriver:tøsser...? er der ingen mænd her p å siden. jeg er h åndværker og min arbejdsplads skifter tit... for tiden kører jeg fra malmø til ringsted hverdag.. sm å 110km hver vej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fam.4xc skriver:gå op i profiler og søg på mænd - der kommer en del frem Men rart der også kommer lidt mandlige synspunkter i debatterne...
Har lige søgt på mænd i profiler... I er 78 stk... ups.. det var ikke for at "støde" jeres tilstedeværelse. smiler. Det var bare mig der var uvidende
Jeg har 700m til arbejde.. lækkert.. Men li så snart vi får solgt vores hus her i Silkeborg, vil vi gerne ud i en af de mindre byer omkring Silkeborg at bo og hvis vi finder HUSET i den by jeg er faldet lidt for, vil jeg få ca 20 km hver vej.. hvilket også ville være fint..-MetteMen der er da en Fakta i den by også, så man ku jo håbe de lige stod og manglede..
malou skriver:Sad og tænkte på forleden. gad vide hvorlangt andre kører dagligt for at komme på arbejde. Når jeg ikke er på barsel, kører jeg 52 km hver vej, altså over 100 km om dagen.. men hvorlangt er I tøser villige til at køre? Knus Malou
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128