Hvorlangt har I til arbejde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

Balderson

Pt. er jeg på barsel, Men ellers så har jeg små 20 km. hver vej... Men det tager ingen tid fordi jeg hurtigt er på motorvejen..

Har prøvet fra jeg startede bilen hjemme til jeg holdte på min arbejdsplads parkering, tog det kun 15 minutter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

A.

har svaret 0-5 km har ca 2 km til arb

Anmeld

11. november 2008

sbs78

Arbejder kun 1 min gågang fra hvor vi bor, så jeg klager ikke

Anmeld

11. november 2008

petersmor

Jeg har svaret 0-5 km. Jeg arbejder som socialpædagog på et plejecenter der ligger 300m fra mit hjem FEDT

Hanne

Anmeld

11. november 2008

fam.4xc

5 minutter på cykel - bevidst for jeg vil ik bruge mere tid væk fra mine børn end jeg kommer til de 30 timer om ugen jeg skal til at arbejde...

Anmeld

11. november 2008

Fam. Madsen

malou skriver:

Havde jeg ikke lige tænkt på.. altså en ekstra svar mulighed.. men du har jo ret knus malou

det går nok... men det er da sjovt og se hvad andre har til arbejde60.png

Anmeld

11. november 2008

Natascha

Jeg har ca. 20 km frem og tilbage

Anmeld

11. november 2008

Bamseboet :D

det tager 5 min at på arbejde...

men ungerne er i børnehave og dagpleje uden for byen så det tager en lille time at hente dem hjem, og der bruger jeg bilen

hvilket ialt er en tur på 26,1 km siger Krak.dk

Anmeld

11. november 2008

b_j3ns3n

tøsser...? er der ingen mænd her p å siden.
jeg er h åndværker og min arbejdsplads skifter tit... for tiden kører jeg fra malmø til ringsted hverdag.. sm å 110km hver vej

Anmeld

11. november 2008

malou

b_j3ns3n skriver:

tøsser...? er der ingen mænd her p å siden.
jeg er h åndværker og min arbejdsplads skifter tit... for tiden kører jeg fra malmø til ringsted hverdag.. sm å 110km hver vej

Malmø- Ringsted... heldigvis den gode vej... med det mener jeg mod trafikpropperne og den tætte trafik. Jeg bor selv i malmø så kender selv turen over broen hver dag Jeg skal heldigvis kun til Valby. Og undskyld... selvfølgelig er der også mænd herinde. Sorry knus Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.