Er jeg helt åndsvag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det der gjorde jeg også .. Jeg gik 3 uger over tid , tog 5 tests for jeg var jo skide nervøs , men der var ingenting .. Efter 3 uger kom mens så

Jeg er faktisk ikke gået over tid. Har haft en kort mens for 2 uger siden.

Men godt der ikke var noegt ved dig, du lyder ikke som om, det lige var det rigtige tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Maja_4000

Sjovt, du skriver det.

Nu ved jeg at jeg ikke er gravid. Dvs. så skulle det være helligeånden.

Jeg kan nogle gange også mærke bobler i maven. Det minder mig om, da jeg var gravid, og mine små bevægede sig og puffede mig i maven. Kunne også godt tro, at der var noget derinde, hvis det ikke var fordi, at jeg VED at det er der ikke..

Mon ikke vi bare har fået en anden kropsbevidsthed efter vi har mærket at have andre mennesker boende i os?

Sådan kan jeg også have det .. Ret underligt

Anmeld

14. maj 2011

Rockertand

Det kaldes FANTOM-spark - og forklaring kan du google, det er et fuldstændig normalt fænomen.

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Kære lille ven, hvis du har glemt piller 'hist og pist' er der selvfølgelig den mulighed, at du er gravid! Er det længe siden du tog den 'positive' test? Kan være den er mere følsom end de andre tests ...?

Synes egentlig det er underligt af din læge, at hun ikke vil give dig en blodprøve 

Jeg ville ikke umiddelbart lægge det på hylden. Test igen om en uges tid. Hvis den igen er negativ, så kan den vist lægges på hylden

Ja, jeg ved jo, der er en mulighed

Jeg tog en negativ test onsdag det var bare en fra lidl, ikke en high sensitve. Og den jeg testede positiv på var en lyserød valmed, også en alm test.

Jeg synes også det er mærkeligt med lægen. Det er vores familie læge, som også var læge for min mor da hun ventede mig og min lillebror. Min bror var et "uheld" min mor opdagede hun var gravid fordi hendes mave voksede en del, og hun var meget slank, så det kunne hurtigt ses på hende. Testene var negative, og lægen blev ved med at sige til hende, at hun ikke var gravid. Til sidst var hun så frustreret, over det hele, at hun sagde til lægen, at de måtte finde ud af, hvad der så var i vejen med hende, hvis det ikke var en graviditet.  Hun blev scannet, og konstateret gravid på den måde. i 14 uge!

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Sjovt, du skriver det.

Nu ved jeg at jeg ikke er gravid. Dvs. så skulle det være helligeånden.

Jeg kan nogle gange også mærke bobler i maven. Det minder mig om, da jeg var gravid, og mine små bevægede sig og puffede mig i maven. Kunne også godt tro, at der var noget derinde, hvis det ikke var fordi, at jeg VED at det er der ikke..

Mon ikke vi bare har fået en anden kropsbevidsthed efter vi har mærket at have andre mennesker boende i os?

Kan se, der er en der har skrevet at det hedder fantom-spark. Måske det bare er det

Det har det nok været i dit tilfælde lyder det til

Det kan også sagtens være, at det bare er det jeg har. Det forstår min hjerne bare overhovedet ikke, den bliver ved med, at sige til mig, at jeg er gravid

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Majeha skriver:

Sådan en boblende/mild sparkende fornemmelse har jeg også tit oplevet, især det første år efter fødseln. Og nogle gange kunne man også se "spark" uden på maven. Men det var bare tarmene, der arbejdede, tror jeg. Var i hvert fald ikke gravid. Min bror har også oplevet det, men der var det heller ikke baby, men en ordentlig prut, der var på vej ud

Jeg har tit bobler i tarmene, også nogle store nogle jeg kan følge hele vejen ud Men det her føles anderledes.

Der er en der har skrevet om noget det hedder fantom spark. Det kan være det er det!

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg ville prøve en anden slags test og se hvad den siger.

Hvis du er gravid vil du da beholde barnet? Hvis ikke du vil beholde barnet er det jo rimelig vigtigt at læge henstiller dig til blodprøve så du kan nå at få en abort inden du kommer for langt hen.

Ja, jeg vil beholde barnet Så det er ikke sååå vigtigt a få det at vide. Men det er jo stadig rart at have vished

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kaldes FANTOM-spark - og forklaring kan du google, det er et fuldstændig normalt fænomen.

Ok, det må jeg prøve at undersøge noget om.

Det kan da godt være, det er det jeg mærker.

Tak for info!

Anmeld

14. maj 2011

Vial

Anonym skriver:

Kan se, der er en der har skrevet at det hedder fantom-spark. Måske det bare er det

Det har det nok været i dit tilfælde lyder det til

Det kan også sagtens være, at det bare er det jeg har. Det forstår min hjerne bare overhovedet ikke, den bliver ved med, at sige til mig, at jeg er gravid

Ja, google det lige.

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/efter-foedslen/fantomspark.htm

Vildt nok!!!

Anmeld

14. maj 2011

MaleneG

Jeg tør næsten med 99% sikkerhed sige at det nok bare er "fantom spark".

Jeg "lider" også selv af det i den grad, nogen tager jeg mig selv i at nusse maven imens  haha ja man er vel blevet lidt skadet af være gravid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.