Marita skriver:
Kære lille ven, hvis du har glemt piller 'hist og pist' er der selvfølgelig den mulighed, at du er gravid! Er det længe siden du tog den 'positive' test? Kan være den er mere følsom end de andre tests ...?
Synes egentlig det er underligt af din læge, at hun ikke vil give dig en blodprøve 
Jeg ville ikke umiddelbart lægge det på hylden. Test igen om en uges tid. Hvis den igen er negativ, så kan den vist lægges på hylden 
Ja, jeg ved jo, der er en mulighed
Jeg tog en negativ test onsdag det var bare en fra lidl, ikke en high sensitve. Og den jeg testede positiv på var en lyserød valmed, også en alm test.
Jeg synes også det er mærkeligt med lægen. Det er vores familie læge, som også var læge for min mor da hun ventede mig og min lillebror. Min bror var et "uheld" min mor opdagede hun var gravid fordi hendes mave voksede en del, og hun var meget slank, så det kunne hurtigt ses på hende. Testene var negative, og lægen blev ved med at sige til hende, at hun ikke var gravid. Til sidst var hun så frustreret, over det hele, at hun sagde til lægen, at de måtte finde ud af, hvad der så var i vejen med hende, hvis det ikke var en graviditet. Hun blev scannet, og konstateret gravid på den måde.
i 14 uge!
Anmeld