Er jeg helt åndsvag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.762 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en dejlig søn på knap 7 måneder. Da han var 4 måneder stoppede jeg med at amme, og fik derefter min mens med det samme. Inden det var jeg begyndt at tage mini-piller, da jeg ikke kunne få mine gamle p-piller så længe jeg ammede sagde lægen. Tænkte eg ville bruge pakken op(der er til 3 måneder) inden jeg gik tilbage på mine gamle piller. Jeg glemte en pille hist og pist, men ikke tit. Det har jeg ofte gjort med mine p-piller og der er aldrig sket noget ved det.

For en måned siden startede jeg så igen på de gamle piller, og går fint. Fik mens 2 dage efter pakken sluttede.

MEN for 2 uger siden sider jeg en eftermiddag med min kæreste og mine forældre og snakker. Pludselig mærker jeg små bobler i min mave. Jeg tænker hmm det var underligt! Men slår det væk igen. Siden den eftermiddag har jeg ikke kunnet få tanken ud af hovedet, at der måske er en lille en inden i min mave. Jeg har et par gange eller måske 10 mærket bobler siden. Jeg føler mig oppustet fra ved 2-3 tiden om efetrmiddagen og til jeg går i seng. Jeg har jag i underlivet. Mest ude i siderne amt alm. mens muren.

Jeg tog en test i sidste weekend. De var en ultra svag lyserød streg. Men det var en valmed test, og dem har jeg hørt meget dårligt om.

Men da den viste "positiv" blev jeg nød til at tage en mere dagen efter. Den var negativ Min kæreste sagde, jamen så er du jo ikke gravid. Men jeg kan bare ikke få det ud af hovedet!!Jeg har siden taget 2 tests, også negative. Men jeg føler mig stadig gravid.

Jeg har haft fat i lægen, for at høre om de ville lave en blodprøve på mig,  men nej. Urinprøve sagde hun Men det kan jo være lige fedt, når den er negativ her hjemme, så er den det jo også der nede!!

Altså Jeg har jo heller ingen idé om, hvor langt henne jeg er, da eg jo har taget mini og p-piller de sidste 3 måneder

Hvad siger i. Tror i jeg blilder mig selv det hele ind??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Corn

Det lyder som om du har bildt din krop ind, at du kunne være gravid, og jeg ville tro på testene

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Altså, jeg ville jo nok prøve at købe et par nye tests snart og teste med koncentreret morgenurin...

Du KAN være blevet gravid, og du KAN bilde dig selv det ind... Du kan også have haft en biokemisk gravidtet, der kan forklare den ene positive test, og de negative efterfølgende...

Men jeg ville prøve at teste igen...

Anmeld

13. maj 2011

morethanperfect

Jeg har en dejlig søn på knap 7 måneder. Da han var 4 måneder stoppede jeg med at amme, og fik derefter min mens med det samme. Inden det var jeg begyndt at tage mini-piller, da jeg ikke kunne få mine gamle p-piller så længe jeg ammede sagde lægen. Tænkte eg ville bruge pakken op(der er til 3 måneder) inden jeg gik tilbage på mine gamle piller. Jeg glemte en pille hist og pist, men ikke tit. Det har jeg ofte gjort med mine p-piller og der er aldrig sket noget ved det.

For en måned siden startede jeg så igen på de gamle piller, og går fint. Fik mens 2 dage efter pakken sluttede.

MEN for 2 uger siden sider jeg en eftermiddag med min kæreste og mine forældre og snakker. Pludselig mærker jeg små bobler i min mave. Jeg tænker hmm det var underligt! Men slår det væk igen. Siden den eftermiddag har jeg ikke kunnet få tanken ud af hovedet, at der måske er en lille en inden i min mave. Jeg har et par gange eller måske 10 mærket bobler siden. Jeg føler mig oppustet fra ved 2-3 tiden om efetrmiddagen og til jeg går i seng. Jeg har jag i underlivet. Mest ude i siderne amt alm. mens muren.

Jeg tog en test i sidste weekend. De var en ultra svag lyserød streg. Men det var en valmed test, og dem har jeg hørt meget dårligt om.

Men da den viste "positiv" blev jeg nød til at tage en mere dagen efter. Den var negativ Min kæreste sagde, jamen så er du jo ikke gravid. Men jeg kan bare ikke få det ud af hovedet!!Jeg har siden taget 2 tests, også negative. Men jeg føler mig stadig gravid.

Jeg har haft fat i lægen, for at høre om de ville lave en blodprøve på mig,  men nej. Urinprøve sagde hun Men det kan jo være lige fedt, når den er negativ her hjemme, så er den det jo også der nede!!

Altså Jeg har jo heller ingen idé om, hvor langt henne jeg er, da eg jo har taget mini og p-piller de sidste 3 måneder

Hvad siger i. Tror i jeg blilder mig selv det hele ind??

Det der gjorde jeg også .. Jeg gik 3 uger over tid , tog 5 tests for jeg var jo skide nervøs , men der var ingenting .. Efter 3 uger kom mens så

Anmeld

13. maj 2011

hekran

Kære lille ven, hvis du har glemt piller 'hist og pist' er der selvfølgelig den mulighed, at du er gravid! Er det længe siden du tog den 'positive' test? Kan være den er mere følsom end de andre tests ...?

Synes egentlig det er underligt af din læge, at hun ikke vil give dig en blodprøve 

Jeg ville ikke umiddelbart lægge det på hylden. Test igen om en uges tid. Hvis den igen er negativ, så kan den vist lægges på hylden

Anmeld

13. maj 2011

Vial

Sjovt, du skriver det.

Nu ved jeg at jeg ikke er gravid. Dvs. så skulle det være helligeånden.

Jeg kan nogle gange også mærke bobler i maven. Det minder mig om, da jeg var gravid, og mine små bevægede sig og puffede mig i maven. Kunne også godt tro, at der var noget derinde, hvis det ikke var fordi, at jeg VED at det er der ikke..

Mon ikke vi bare har fået en anden kropsbevidsthed efter vi har mærket at have andre mennesker boende i os?

Anmeld

13. maj 2011

Majeha

Sådan en boblende/mild sparkende fornemmelse har jeg også tit oplevet, især det første år efter fødseln. Og nogle gange kunne man også se "spark" uden på maven. Men det var bare tarmene, der arbejdede, tror jeg. Var i hvert fald ikke gravid. Min bror har også oplevet det, men der var det heller ikke baby, men en ordentlig prut, der var på vej ud

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Det lyder som om du har bildt din krop ind, at du kunne være gravid, og jeg ville tro på testene

Det tror jeg faktisk også inderst inde. Men det er bare lige som om, jeg ikke kan få det til at synke ind. og min hjerne hele tiden prøver at bilde mig ind, at den er god nok

Anmeld

14. maj 2011

henh01

Jeg ville prøve en anden slags test og se hvad den siger.

Hvis du er gravid vil du da beholde barnet? Hvis ikke du vil beholde barnet er det jo rimelig vigtigt at læge henstiller dig til blodprøve så du kan nå at få en abort inden du kommer for langt hen.

Anmeld

14. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Altså, jeg ville jo nok prøve at købe et par nye tests snart og teste med koncentreret morgenurin...

Du KAN være blevet gravid, og du KAN bilde dig selv det ind... Du kan også have haft en biokemisk gravidtet, der kan forklare den ene positive test, og de negative efterfølgende...

Men jeg ville prøve at teste igen...

Tror jeg er kommet frem til, at eg ser tiden lidt an. Som min kæreste sagde igår. Om 8 uger, ved du, at du ikke er gravid Underforstået, han tror ikke jeg er gravid.

Synes bare det er vildt mærkeligt, at der kommer en svag streg på en g-test hvis man ikke er gravid. Det har jeg nemlig aldrig prøvet før. Men har desværre læst på nettet, at det gør valmed nogle gange

Tror ikke det er en bio, da jeg jo mærkede bobler som det første tegn, så burde være noget længere henne, samt, at jeg stadig mærker bobler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.