Jeg har en dejlig søn på knap 7 måneder. Da han var 4 måneder stoppede jeg med at amme, og fik derefter min mens med det samme. Inden det var jeg begyndt at tage mini-piller, da jeg ikke kunne få mine gamle p-piller så længe jeg ammede sagde lægen. Tænkte eg ville bruge pakken op(der er til 3 måneder) inden jeg gik tilbage på mine gamle piller. Jeg glemte en pille hist og pist, men ikke tit. Det har jeg ofte gjort med mine p-piller og der er aldrig sket noget ved det.
For en måned siden startede jeg så igen på de gamle piller, og går fint. Fik mens 2 dage efter pakken sluttede.
MEN for 2 uger siden sider jeg en eftermiddag med min kæreste og mine forældre og snakker. Pludselig mærker jeg små bobler i min mave. Jeg tænker hmm
det var underligt! Men slår det væk igen. Siden den eftermiddag har jeg ikke kunnet få tanken ud af hovedet, at der måske er en lille en inden i min mave. Jeg har et par gange eller måske 10 mærket bobler siden. Jeg føler mig oppustet fra ved 2-3 tiden om efetrmiddagen og til jeg går i seng. Jeg har jag i underlivet. Mest ude i siderne amt alm. mens muren.
Jeg tog en test i sidste weekend. De var en ultra svag lyserød streg. Men det var en valmed test, og dem har jeg hørt meget dårligt om.
Men da den viste "positiv" blev jeg nød til at tage en mere dagen efter. Den var negativ
Min kæreste sagde, jamen så er du jo ikke gravid. Men jeg kan bare ikke få det ud af hovedet!!
Jeg har siden taget 2 tests, også negative. Men jeg føler mig stadig gravid.
Jeg har haft fat i lægen, for at høre om de ville lave en blodprøve på mig, men nej. Urinprøve sagde hun
Men det kan jo være lige fedt, når den er negativ her hjemme, så er den det jo også der nede!!
Altså Jeg har jo heller ingen idé om, hvor langt henne jeg er, da eg jo har taget mini og p-piller de sidste 3 måneder
Hvad siger i. Tror i jeg blilder mig selv det hele ind??

Anmeld