et af de mange skoldkoppe spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Carina1977

Min søn startede med at få dem på numsen.....derefter ansigtet, og så bredte det sig.

Sådan som du beskriver de knopper, lyder akkurat som det så ud, da det startede ved min søn. Hvis det er skoldkopper, så vil der være flere imorgen.

God bedring til hende  ærgeligt hvis hun skal have det her ovenpå vaccinen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Koen.

Hej søde.

https://www.baby.dk/debat/52006pi1/gode-raad/19-aar-gammel-og-boernesygdomme.aspx

her er et link til et billede af mine to første skoldkopper jeg fik sidste sommer, så kan du se om de ligner lauras..

Krydser fingre for det ikke er noget.

Knus <3

Anmeld

13. maj 2011

MaleneG

Melissa's skoldkopper startede med en prik i hovedbunden, og så en nede ved lysken. de første par dage fik hun blot et par røde prikker, men efter godt 2 døgn, sprang hun ud i flor af skoldkopper, så hele hendes ansigt var dækket til 

Hun fik først feber da de begyndte at danne blærer. 

Anmeld

13. maj 2011

Caroline86

Tanja. skriver:

Hej søde.

https://www.baby.dk/debat/52006pi1/gode-raad/19-aar-gammel-og-boernesygdomme.aspx

her er et link til et billede af mine to første skoldkopper jeg fik sidste sommer, så kan du se om de ligner lauras..

Krydser fingre for det ikke er noget.

Knus <3

Lauras er mere rød, men er faldet lidt ned i farven igen.. til gengæld er der kommet et par knopper mere som ikke er magen til den første hmm...

Det er nok ikke skoldkopper... Det er nok bare en reaktion på vaccinen, selvom det SLET ikke ligner det udslæt hun havde i julen...

Vi må se tiden an... Jeg skal bare være hurtig til at få hentet medicin hvis det ER skoldkopper, for det er jo hammer vigtigt jeg kommer i behandling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.