Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quar20 skriver: uhhh stort stort tillykke moster
uhhh stort stort tillykke moster
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mand har fødselsdag, så vi får huset fuld af fødselsdagsgæster i aften
Jeg skal hygge - hele weekenden er lagt op til ren hygge ... I dag skal jeg hygge med en skøøøn veninde - bare hende og jeg, med vin og lidt lækkert ... og i morgen står den på tøsehygge igen med Sushi, lækre drinks og hygge - så det var både d. 13 og 14 i fik med her... Børnene skal hjem til deres far ...
Dejlig fredag d. 13 til jer alle og også en skøn weekend...
Knus Pia.
Jeg skal noget så uhyggeligt, som at føde.
10 dage over tiden...... kom så ud nu!!!
Vi skal i sommerhus idag - og resten af weekenden !
Jeg skal bare være herhjemme med bettemanden, kl. 12 skal vi ned i banken og se om kæresten har fået løn fra det firma han er blevet fyret fra, 14 dage for sent. Og hvis, så skal vi ud og købe en autostol: 9-36 kg. Og så skal vi spise ovre ved svigerforældrene.
Uh, jeg ahr en dejlig dag i sigte.. Og en dejlig weekend
Lige nu sidder jeg og veeeenter på at klokken bliver 1. Så kommer min kæreste hjem fra arbejde og tager vores søn med ned på arbejdet til en fredagsøl (;D) og så drøner jeg til Herning og henter min søster. Så skal vi lige hurtigt i Only og shoppe noget tøj til hende, så køre vi hjem til mig. Venter på hendes kæreste bliver færdig på arbejde, og så kjommer han herhjem også. I mellem tiden får vi lige pakket bilen Når min søsters kæreste kommer, så skal vi køre mod fyn og hjem til mine forældre og to brødre. Så går vi tiiidligt i seng i aften fordi i morgen skal vi op klokken 6.45 og så går turen til TIIVOLII glæder mig som et lille barn total familiehygge weekend
quar20 skriver: Ja idag er det fredag d. 13 UHHHH Hvad skal i så lave idag?! Idag skal jeg og drengene over til et hold venner som har to skønne skønne piger Vi skal råhygge og spille spil og lege med ungerne Glæder mig sindsygt meget..!!
Ja idag er det fredag d. 13
UHHHH Hvad skal i så lave idag?!
Idag skal jeg og drengene over til et hold venner som har to skønne skønne piger Vi skal råhygge og spille spil og lege med ungerne Glæder mig sindsygt meget..!!
Jeg får besøg af min mor, som kommer for at tage over på min bonusdatter, hvis jeg skulle gå i fødsel... Jeg ved ikke om det er klogt at håbe på at føde på en dag som i dag, men er efterhånden så utålmodig, at bettemand bare skal komme (er gået en uge over i dag)
Rigtig god fredag den 13. til jer alle!
Jeg har fødselsdag i dag, så jeg skal hygge mig med min skønne familie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128