Fredag d. 13

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

quar20

Ja idag er det fredag d. 13

UHHHH Hvad skal i så lave idag?!

Idag skal jeg og drengene over til et hold venner som har to skønne skønne piger Vi skal råhygge og spille spil og lege med ungerne Glæder mig sindsygt meget..!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Dot D

Har en viiiildt lang dag foran mig.... Først to timers vejledning, så lukkevagt til klokken 17, og bagefter skal jeg til min fars 60 års fødselsdag, så ikke meget uhygge her, thi hi...

Kunne ellers være fedt.... EEEEEEEEEEEEEEEElsker uhyggelige ting

Anmeld

13. maj 2011

Corn

Jeg skal putte mand og børn tidligt, far og de to store skal på fædretur med bhv i morgentidlig, og kommer først hjem søndag...

Så jeg håber, at jeg skal se gysere og splatterfilm i aften, når de andre sover (hvis der altså kommer den slags idag)

Anmeld

13. maj 2011

2babygirls

quar20 skriver:

Idag skal jeg og drengene over til et hold venner som har to skønne skønne piger Vi skal råhygge og spille spil og lege med ungerne Glæder mig sindsygt meget..!! 

Elsker den her dato !!!

Skal på date med manden hele dagen, mens svigerne passer mit guld.

De kommer til middag og så fiser vi ind til århus og hygger og kommer lige hjem for at tage i bad og så skal vi på sushi bar og i bio og se fast 5 bagefter  ihhh

Anmeld

13. maj 2011

Jakob'sMor

quar20 skriver:

Vi skal til babymassage her i formiddag og så til Fyn når manden kommer hjem og fejre min mors fødselsdag en weekend i familien skød

Anmeld

13. maj 2011

B&J

Uhh.. skal på arbejde her kl 11.30 og når jeg kommer hjem skal vi jo spise også over og træne og ja så skal kæreste og jeg jo nok hygge med en film inden vi skal i seng hvis meget alm kedelig dag

Anmeld

13. maj 2011

Tip!

Jeg er lige mødt i skole nu, og har timer indtil halv tolv.. så suuuuser jeg over efter min søn i vuggestuen og så skal han hjem og sove til middag, mens jeg får pakket..

vi skal køre mine forældre til lufthavnen i eftermiddag, og så skal vi ud og tøse hygge shoppe med min dejlige veninde og hendes datter, og så skal vi hjem og lave god mad og ungerne skal lege og hygge..

Total hygge-shoppe eftermiddag

Anmeld

13. maj 2011

Fru Aagaard

Jeg er på arbejde til kl. 13.

Så skal vi ud og handle, hjem og lege og bare have en rigtig hyggefredag alle tre.. Også kommer hele familien imorgen Glæder mig...

Tror ikke rigtig på fredag d. 13 - men sker der noget uheldigt i min retning i dag, giver jeg den skylden.. Ha ha...

Glæder mig til at synde slik og se disney show med de to elskede

Anmeld

13. maj 2011

Janni.

Jeg skal i mødregruppe for første gang. Glæder mig. 

Anmeld

13. maj 2011

NinaNymannMadsen

vi har lige afleveret vores datter i dagpleje. nu skal jeg så øve mig til en fremlæggelse jeg skal til her 11:45 og der efter skal jeg igang med en ny opgave og fremlæggelse til på mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.